فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی پاندمی و شیوع

کنفرانس بین المللی پاندمی و شیوع: پیشگیری، آمادگی، مقابله و بهبودی با عنوان کامل Pandemics and Epidemics: Prevention, preparedness, response and recovery در روزهای دوازدهم و سیزدهم اکتبر سال 2015 برابر با بیستم و بیست و یکم مهر ماه سال 1394 به مدت دو روز در شهر لندن ، پایتخت انگلستان  برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .

پاندمی به معنی بیماری های همه گیر جهانی است  که از مرز چند قاره گذشته باشد . آنفو لانزا ، سارس ، ابولا و ایدز بیماری های پاندمی هستند که از نوع بیماری های عفونی مرگبار بوده و به سرعت شیوع پیدا می کنند . این کنفرانس در نظر دارد تا با اطلاعات جدید و به روز ، تکنولوژی های پیشرفته و پژوهش های اخیر به معرفی و مقابله با شیوع این گونه بیماری ها بپردازد و به همین منظور از پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، پزشکان ، متخصصان و کارشناسان این حوزه دعوت می کند تا با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در کنفرانس جهانی پاندمی و شیوع : پیشگیری، آمادگی، مقابله و بهبودی در  نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است .

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به صورت الکترونیکی به دبیر خانه کنفرانس ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی http://www.chathamhouse.org/event/pandemics-and-epidemics  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا