فراخوان معرفی داوطلب برای دریافت جایزه یونسکو

این جایزه هر سال به کسی اهدا می‌شود که فعالیت‌های چشمگیری در زمینه علوم و تکنولوژی در یکی از حوزه‌های نویسندگی، ویراستاری، سخنرانی، فیلم‌سازی، تهیه‌کنندگان برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی انجام داده باشد. دریافت‌کننده این جایزه باید در خصوص تأکید بر اهمیت بین‌المللی علوم و فناوری و نیز برای بالابردن سطح رفاه عمومی، غنی‌سازی میراث فرهنگی ملل و نیز حل مشکلات پیش روی انسان‌ها تلاش و همکاری کرده باشد.

هر کشور عضو یونسکو می‌تواند به توصیه انجمن ملی توسعه علم و یا دیگر انجمن‌های علمی، انجمن ملی نویسندگان و یا روزنامه‌نگاران علمی یک نفر واجد شرایط را از طریق کمیسیون‌های ملی به یونسکو معرفی کند.

بر اساس اعلام وب سایت کمیسیون ملی یونسکو – ایران، متقاضیان باید با توجه به اطلاعات و شرایط مندرج در اطلاعیه جایزه، نسبت به تکمیل فرم و مدارک مربوط اقدام کنند. مهلت وصول مدارک به کمیسیون 30 اردیبهشت 1394 تعیین شده است. مدارک داوطلبان باید در پنج نسخه به کمیسیون ارسال شود و هرگونه نقص و یا تأخیر در ارسال مدارک، مانع بررسی آن می‌شود.مدارک متقاضیان در کمیسیون ملی یونسکو بررسی می‌شود و یک نفر از میان داوطلبان به بخش مربوط در یونسکو معرفی می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.irunesco.org/ مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا