فناورانه شدن هدف اصلی دانشگاه علمی کاربردی

محمد جوانشیر معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره برنامه های آموزشی این دانشگاه اظهار داشت : این دانشگاه به دلیل مهارت محور بودنش  برنامه های آموزشی خاصی برای سال تحصیلی جدید دارد تا با رفع مشکلات سال گذشته بتواند نیروی مهارتی و کار آفرین خوبی تربیت کند.
 
وی ادامه داد: با برگزاری جلسه شورای آموزشی این دانشگاه تصمیم بر این گرفته شد تا هرچه سریع تر دانشگاه علمی کاربردی به سمت فناورانه به صورت کاملا متمایزی با سایر دانشگاه های تحت نظارت وزارت علوم انجام دهد.
 
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص تغییر برنامه های آموزشی با توجه به نیاز شغلی بازار گفت: این دانشگاه با هدف برطرف کردن نیاز های اقتصادی هر منطقه تاسیس شده که با تغییر این نیازها برنامه های آموزشی با الطبع تغییر می کند.
 
جوانشیر تاکید کرد: دانشگاه علمی کاربردی متولی آموزش های کاربردی است و در این راستا همیشه سعی کرده مدرسانی را برای تدریس انتخاب کند که از نظر علمی و تجربه در سطح قابل قبولی باشند.
 
وی یاد آور شد: دانشگاه علمی کاربردی با بیش از 1000 مرکز استانی از نظر تامین نیروی انسانی آموزش دیده مهارتی در بهترین سطح کیفی قرار دارد و با برنامه ریزی دقیق سعی در بهبود این وضعیت می کند.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا