ایلان ماسک به دنبال ساخت لباس ویژه مرد آهنی

سری فیلم ها و کارتون های مرد آهنی (Iron man) در سراسر جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. داستان این سری شامل زندگی یک نابغه صنایع اسلحه سازی به نام تونی استارک است که با ساختن یک لباس آهنی ویژه برای خود توانسته است تا امکان پرواز و در حقیقت تبدیل کردن بدن خود به یک سلاح بسیار نیرومند را به دست بیاورد.

این شایعات به واسطه یک توییت از سوی ایلان ماسک شروع شده اند که در آن تنها این متن ثبت شده است: «چیزی درباره یک لباس آهنی پوشیدنی پروازی» و بدون شک این امر اشاره مستقیمی به ماجرای مرد آهنی دارد.

به صورت بدیهی کسی انتظار ندارد که فناوری های موجود در دنیای علمی و تخیلی مارول (که مرد آهنی تنها بخشی از آن است) را بتوان در دنیای واقعی مشاهده کرد ولی به نظر می رسد که ایلان ماسک به دنبال تحقق رویای ابرقهرمانان در دنیای واقعی است. به تازگی اخباری درباره ملاقات های مخفیانه ایلان ماسک با مقامات نظامی آمریکا منتشر شده است که گفته می شود این دیدارها در راستای تحقق مورد یاد شده بوده اند.

البته این شایعات به واسطه یک توییت از سوی ایلان ماسک شروع شده اند که در آن تنها این متن ثبت شده است: «چیزی درباره یک لباس آهنی پوشیدنی پروازی» و بدون شک این امر اشاره مستقیمی به ماجرای مرد آهنی دارد و حتی برخی از افراد نیز معتقدند که این توییت تنها اشاره ای به علاقه ماسک به این سری داستان ها دارد ولی همزمانی دیدار ماسک با وزیر دفاع ایالات متحده و ارائه این توییت موجب شده است تا شایعات مربوطه قوت بگیرند.

به این ترتیب تنها می توان گفت که زمان می توان این شایعه را تائید و یا تکذیب کند زیرا ایلان ماسک نشان داده است که در زمینه ارتباط با رسانه ها بسیار مستقیم عمل می کند و اگر قرار باشد تا رسانه ها از طرحی خبردار بشوند، به سرعت طرح مربوطه را به آنها انتقال داده و در صورتی که نخواهد خبر به رسانه ها راه پیدا کند، به سکوت ادامه خواهد داد.

منبع: gizmodo

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا