تسلا رویداد مهمی برای رونمایی از مدل 3 برگزار خواهد کرد

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا در کنفرانس سالانه‌ی کد (Code Conference) در واکنش به این پرسش که آیا با وجود سابقه‌ی بدقولی‌های این شرکت، تسلا مدل 3 را در زمانی که از پیش معین شده تحویل خواهد داد، خاطر نشان کرد که تا شش هفته‌ی دیگر “مداد‌ها را زمین می‌گذارند”؛ کم و بیش به این معنی که مرحله‌ی طراحی آن به اتمام می‌رسد. ماسک در پاسخ به این پرسش گفت: “تقریبا طراحی همه‌ی قسمت‌های تسلا مدل 3 تکمیل شده و هدف ما این است که حداکثر تا شش هفته‌ی دیگر مدادها را زمین بگذاریم. ما گزینه‌ها را روی میز می‌گذاریم تا اگر بعد از آن به ایده‌ی جالبی برخوردیم، در نسخه‌ی 2 و 3 آن را به کار ‌ببریم.”

tesla-3

ماسک در موقعیت‌های مختلف اعلام کرده که “غرور و اعتماد به نفس بیش از حد” یکی از چندین عواملی است که باعث ایجاد تاخیر و مشکلاتی در تولید مدل X شد، او اعتراف می‌کند که قصد داشته قابلیت‌‌های تکنولوژی جدید بسیاری را در یک مدل عرضه کند. پس از رونمایی از مدل X، این مدل با تاخیر بیش از انتظار راهی بازار شد و پس از آن هم با مسایل کیفی و مشکلاتی در درهای خودنمای از بالا بازشو، همراه بود. ماسک خشنود است که با آمدن تسلا مدل 3، ایده‌های بزرگ او را پس از رونمایی از این مدل همچنان می‌شود روی نسخه‌های بعدی اعمال کرد.

در این مصاحبه ماسک هم‌چنین اشاره کرد که اواخر سال جاری، تسلا رویداد مهمی برای رونمایی از مدل 3 برگزار خواهد کرد. اما پرسش‌ها درباره‌ی ویژگی‌ها و جزییات مدل نهایی هم‌چنان بدون پاسخ باقی است.

منبع:دیجی کالا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا