خلاقانه ترین ساعت های مچی هوشمند در نمایشگاه CES

سیناپرس: شرکت Garmin که به طراحی و تولید ساعتهای مچی متفاوت شهرت دارد برای نمایشگاه امسال CES سه مدل جالب توجه به نمایش گذاشته است.

یکی از این محصولات هوشمند Fenix 3 نام دارد. این ساعت مچی مجهز به سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) داخلی است. این ساعت ابزاری کاربردی برای ورزشکاران و ماجراجویانی است که راهی جنگلها و مناطق کمتر شناخته شده می شوند. از آن جمله می توان به افرادی اشاره کرد که برای لذت بردن از اسکی روی برف و اسنوبرد راهی مناطق کوهستانی و برف گیر می شوند.

این فناوری نوین مجهز به سیستم هایی نظیر شمارشگر گامها، کنترل خواب، فاصله و همچنین کالری سوزی بدن بر اساس مسافت طی شده است. این ساعت مچی قابلیت همسان شدن با سیستم کنترل ضربان قلب را دارد. این ساعت تا عمق 100 متری آب کاملا نفوذناپذیر است و باتری آن تا در وضعیت روشن بودن GPS تا 20 ساعت و در حالت عادی تا 6 هفته کارایی دارد.

این محصول جدید با قیمتی درحدود 500 دلار در سه ماهه اول سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی می شود.

محصول مشابه دیگر این شرکت Epix نام دارد که آن هم به سیستم موقعیت یاب جهانی مجهز است. صفحه نمایشگر ¼ اینچی آن رنگی بوده و از نوع لمسی است. حافظه داخلی این ساعت مچی هوشمند 8 گیگابایت است. ارتفاع سنج، قطب نما و حسگرهای فشارسنج از دیگر قابلیت های نهفته در این فناوری دیدنی است.

قیمت این ساعت مچی هوشمند 550 دلار عنوان شده است.

عضو سوم این سه گانه Vívoactive نام دارد که به جز برخورداری از سیستم موقعیت یاب جهانی، به شتاب سنج و همچنین اپلیکیشن های شمارشگر گام ها و مسافت طی شده مربوط به پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری مجهز است.

این محصول جدید برای گلف بازان نیز وسیله ای ایده آل است به طوریکه با استفاده از آن می توانند نقشه های بیش از 38 هزار زمین گلف در سراسر جهان را دانلود کنند.این ساعت مچی هوشمند با قیمتی درحدود 250 دلار در سه ماهه نخست امسال روانه بازارهای جهانی می شود.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا