تغییر رنگ برج ایفل برای جام ملت های اروپا

جام ملت های اروپا را می توان پس از جام جهانی به عنوان بزرگ ترین رقابت بین المللی فوتبالی در سطح ملی به حساب آورد. دوره جدید این مسابقات که قرار است تا در هفته آینده آغاز شود، به میزبانی کشور فرانسه برگزار خواهد شد و مسئولان این مسابقات با همکاری پشتیبان مالی خود برنامه ای ویژه را برای وجهه عمومی این رقابت ها در نظر گرفته اند.

هر تیمی که بیشترین محتوای شبکه های اجتماعی در این بازه زمانی 21 و نیم ساعته را به خود اختصاص داده بود می تواند رنگ بندی تیمی خود را بر روی برج ایفل مشاهده کند.

شرکت اورنج که یک کمپانی ارائه خدمات بی سیم در کشور فرانسه محسوب می شود، به هواداران تیم های مختلف حاضر در این مسابقات این وعده را داده است که در صورت فعالیت بالای آنها در شبکه های اجتماعی به سراغ تغییر نور پردازی برج ایفل و تبدیل کردن رنگ بندی آن به رنگ تیم مورد نظر خواهد رفت.

نحوه انجام این کار این است که هواداران تیم های حاضر در رقابت ها در هر روز فرصت دارند تا رد شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر و اینستاگرام به انتشار مطالب مرتب با تیم محبوب خود دست بزنند. در هر روز شرکت اورنج اقدام به شمردن تعداد پست های مربوط به هر تیم از ساعت 12 نیمه شب تا 9 و نیم شب دست می زند. به این ترتیب هر تیمی که بیشترین محتوای شبکه های اجتماعی در این بازه زمانی 21 و نیم ساعته را به خود اختصاص داده بود می تواند رنگ بندی تیمی خود را بر روی برج ایفل مشاهده کند. شایان ذکر است که این فرایند تا پایان رقابت ها ادامه خواهد داشت.

منبع: engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا