کتاب روش‌های بهبود فعالیت‌های دریایی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‎بنیان دریایی معاونت علمی ‎و فناوری ریاست جمهوری با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف پایش وضعیت فعالیت های دریایی در دانشگاه های کشور و استخراج چالش ها و مشکلات موجود و ارایه پیشنهادهای اجرایی در جهت بهبود این مشکلات، کتاب 'روش های بهبود فعالیت های دریایی در دانشگاه ها و مراکز علمی – پژوهشی کشور' را منتشر کرد.
سجاد ویسی دبیر کارگروه توسعه فناوری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‎بنیان دریایی در ارتباط با انتشار این کتاب گفت : پس از برگزاری جلسات­ هم اندیشی با حضور نمایندگان وزارت علوم و ستاد، بهبود جایگاه دریا به عنوان یک حوزه استراتژیک در سیستم آموزش عالی کشور در دستور کار دبیرخانه مشترک قرار گرفت.
وی افزود: در کتاب 'روش های بهبود فعالیت های دریایی در دانشگاه ها و مراکز علمی –پژوهشی کشور' ابتدا با همکاری دانشگاه های دریایی، آمار و اطلاعاتی نظیر تعداد پذیرش دانشجویان رشته های دریایی و اعضای هیئت علمی فعال استخراج شدند.
وی بیان کرد: با برگزاری جلسات و پنل های خبرگی چالش ها، نقاط قوت، ضعف و ظرفیت های آموزش و پژوهشی حوزه های مختلف دریا به دست آمد، در ادامه با جمع بندی اطلاعات به دست آمده پیشنهادات اجرایی به منظور ارتقای وضعیت پژوهش و آموزش در حوزه دریا ارائه شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا