تاثیر بحران مالی بر صنعت فضانوردی روسیه

روز گذشته ورونیکا آلکساندروف (Veronika Alexandrova ) سخنگوی اداره انرژی منطقه ای شرق دور روسیه اعلام کرد : پایگاه فضایی Vostochny که ساخت آن در منطقه شرق دور آمور روسیه در حال اجرا بوده ، با قطعی برق روبرو شده است .

شرکت انرژی های محلی Amurenergosbyt که شاخه ای از شرکت انرژی شرق دور بوده ، تصمیم گرفته تا به دلیل بدهی های به تعویق افتاده شرکت های ساخت و ساز ، برق را به مدت یک هفته در بخش امکانات ساخت و ساز قطع کند .

آلکساندروف در این رابطه اظهار داشت : قطع برق به دلیل به تعویق افتادن بدهی ها ، پس از این که شرکت ساخت و ساز Dalspetsstroy منطقه شرق دور ، نامه هایی مبنی بر اطمینان کاربری آن ارسال شد ،   انجام گرفت . اداره انرژی منطقه ای شرق دور اعلام کرد برق قطع شده تا زمانی که شرکت ساخت و ساز Dalspetsstroy حداقل تضمین ها را برای بازپرداخت بدهی های خود  فراهم نسازد ، وصل نمی شود  .  او تاکید کرد که این شرکت باید در عرض یک هفته بازپرداخت بدهی های خود را آغاز کند . قابل ذکر است که بدهی این شرکت به  اداره انرژی منطقه ای شرق دور 340 هزار دلار است .

پایگاه فضایی  Vostochny در نزدیکی شهر اوگلگورسک (Uglegorsk) ، در منطقه آمور در حال ساخت بوده که به دو سیستم عامل راه اندازی ، فرودگاه ، امکاناتی برای آماده سازی قبل از پرتاب شاتل – شامل : اکسیژن – نیتروژن و هیدروژن گیاهی، 115 کیلومتر جاده و 125 کیلومتر مسیر راه آهن مجهز خواهد شد .  

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا