علاقه مندی وین به گسترش همکاری در زمینه فناوری، گردشگری و فرهنگ

 «میشاییل هویپل»در دیدار با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه شهر وین علاقه مند به گسترش و تعمیق همکاری های خود با تهران است، گفت: امیدوار هستیم با تشکیل کارگروه نیازهای عنوان شده در قراردادها و برآورده شدن آنها به صورت مدون و مستمر پیگیری شده و قراردادهای منعقد شده به نتیجه برسند.

شهردار وین، گسترش همکاری های فناورانه و نوآورنه را بستر مناسبی برای توسعه کشورها و شهرها دانست و بر تعمیق همکاری های تهران و وین تاکید کرد.

وی افزود: کاملا با نظر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری ایران موافقم که توسعه اقتصاد و نیازهای محیط زیستی تنها از طریق فناوری به یکدیگر متصل می شوند و وین در این زمینه تجربه های خوبی دارد که می توانیم در اختیار طرف ایرانی قرار دهیم.

هویپل با بیان اینکه راه حل معضل پسماند درون مقصد و زنجیره وار است، تصریح کرد: باید برای رفع معضل پسماندها و آلودگی های محیط زیستی باید یک نگاه لجستیکی وجود داشته باشد و از فناوری برای حل آن بهره برد.

به گزارش مهر،شهردار وین با مهم خواندن توجه به مساله فناوری، اظهار کرد: توجه ویژه به فناوری آینده جوانان، توسعه شهرها، ایجاد اشتغال و توسعه آموزش را در پی خواهد داشت و می تواند مهم ترین انتخاب برای توسعه اقتصاد کشورها و شهرها باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا