افتتاح بزرگترین اتاق تمیز کشور در سال آینده

به گزارش باشگاه خبرنگاران،دکتر زرقی معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نسبت به سال گذشته از نظر پژوهشی در رتبه بندی وزارت بهداشت 21 درصد رشد داشته است که از لحاظ میزان رشد در دانشگاههای تیپ یک کشور رتبه اول را داراست.
 
وی ادامه داد: کسب رتبه دوم کشوری براساس نظام رتبه بندیESI( معتبرترین نظام رتبه بندی)، کسب رتبه 570 از نظر تعداد مقالات، داشتن 32 مقاله پراستناد، کسب رتبه اول از نظر تحقیقات دانشجویی در سطح ملی و جشنواره رازی، طراحی سه طرح پژوهشی کلان با همکاریهای بین دانشگاهی، برگزاری جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی، داشتن بیشترین رشد وبومتریک در کشور، تهیه شناسنامه برای تمامی مجلات، برگزاری 70 کارگاه آموزشی جستجوی منابع و علم سنجی، ارایه تسهیلات حمایتی مختلف مرتبط با حوزه پژوهش برخی از دستاوردهای مهم پژوهشی دانشگاه است.
 
وی با اشاره به سهم قابل توجه علوم پزشکی در تولیدات علمی کشور در طول 40 سال گذشته؛ افزایش انتشار تولیدات علمی و مقالات با کیفیت و پراستناد را از اهداف اساسی این معاونت برشمرد و اقدامات صورت گرفته در این خصوص را برشمرد.
 
معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت بزرگترین اتاق تمیز(clean room) کشور در دانشگاه، فاکتور هشت را اولین محصول این واحد پس از اتمام و بهره برداری عنوان کرد و از آغاز به کار book stotre دانشگاه در اوایل سال آینده خبر داد.
 
وی ادامه داد: در سال گذشته بیشترین رشد وبومتریک را با 500 پله رشد در بین دانشگاههای کشور داشتیم و از رتبه 11 به رتبه دوم رسیدیم.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا