اجلاس مدیران فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری ها برگزار شد

پروژه هایی مانند ثبت و ارسال مکاتبات اشخاص وحقوقی از دفاتر پیشخوان دولت به دستگاه های دولتی، تبادل اطلاعات و مکاتبات الکترونیکی بین دستگاه های دولتی و اتصال مابقی دستگاه ها به شبکه دولت در سطح استان ها در این اجلاس تبیین شده است.
همچنین پروژه های سامانه های دولت همراه استان، توسعه خدمات همراه و بهره گیری از سامانه های هوشمند تصمیم یار برای تسری به استان ها در این مراسم مشخص شده است.
عطاالله ملک تبار رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری به ارتقا شبکه ها تاکید کرد و گفت: باید برای ارتقا کیفیت شبکه ها تلاش کنیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.
وی اظهار کرد: موضوعاتی مانند کمبود بودجه مشکل مردم نیست و ما باید در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم گام برداریم.
در این اجلاس، تعدادی از مدیران فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری ها، نظرات و پیشنهادات خود را برای انجام بهتر وظائف محوله و ارائه خدمات بهتر به مردم، مطرح کردند.

** توجه هدفمند به زیرساختهای ارتباطی و امنتی ضرورت اجنتاب ناپذیر است 
معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارا امور اقتصادی و دارایی نیز در این اجلاس به عناوین پروژه ها و اقدامات توسعه ای سیستم های نرم افزاری این مجموعه اشاره کرد و ضرورت توجه هدفمند به زیرساخت های ارتباطی و امنیتی کشور را یک ضرورت اجتناب ناپذیر خواند.
حمیدرضا احمدیان توضیحاتی در خصوص سامانه های مالی مورد طراحی از جمله سامانه جامع اموال دستگاه های اجرایی (سادا)، سامانه اوراق بهادار، سناما، نظارت بر اجرای بودجه، مدیریت بدهی های دولت ارائه کرد.
احمدیان گفت: با تفاهم مناسب با مرکز فاوای نهاد ریاست جمهوری از ظرفیت های موجود در شبکه دولت نهایت بهره و همکاری با محوریت دسترسی دستگاههای اجرایی در سراسر کشور فراهم شده و باید با تقویت عزم ملی به پویایی و تکمیل زیر ساخت موجود پرداخت.
به گزارش ایرنا، وی، تدوین و بهبود تمرکز مدیریت بر شبکه در سطح ملی و استانها، استقرار مرکزتماس و پاسخگویی متمرکز، شفاف نمودن نحوه ارائه سرویس های زیرساختی در سطح ملی و استانی، استقرار سامانه اطلاع رسانی درخصوص شبکه دولت برای ارائه اخبار و وقایع مربوطه و معرفی سامانه های فعال و دستگاه های متصل به شبکه و شفاف سازی بیشتر ساختار، نحوه ارتباطات و امنیت شبکه دولت را از مهمترین دغدغه های موجود در این زمینه اعلام کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا