ابزار یادگیری الکترونیکی در خدمت آموزش و پژوهش دانشگاه خوارزمی

به گزارش ایرنا، دکتر محمدعلی سبحان اللهی روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه نهمین کنفرانس آموزش و یادگیری الکترونیکی ایران اظهار داشت: امروز رشد روزافزون ابزارهای الکترونیکی، بسترهای مناسب و فرصت های خوبی برای یادگیری و آموزش به وجود آورده است.

وی افزود: از سوی دیگر، اقتصاد آموزش به ما دیکته می کند که در راستای صرفه جویی در هزینه ها و استفاده بهینه از فضاها، زمان و سرمایه عمر از فرصت یادگیری بهترین استفاده را داشته باشیم اما با محدودیت منابع نیز از طرف دیگر رو به رو هستیم.

سبحان اللهی با یادآوری اینکه دانشگاه خوارزمی قدیمی ترین دانشگاه مدرن ایران به شمار می آید، ادامه داد: این دانشگاه هم راستا با فناوری های روز سعی دارد از ابزارهای یادگیری الکترونیکی برای پیشبرد اهداف آموزشی و پژوهشی خود استفاده کند که ایجاد دانشکده الکترونیکی یکی از این برنامه هاست.

وی همچنین به آموزش رشته های مهندسی صنایع، زنجیره تامین، MBA، مدیریت آموزش، مهندسی عمران و مدیریت منابع انسانی به شیوه الکترونیکی به عنوان دیگر اقدامات دانشگاه خوارزمی در راستای بهره گیری از ظرفیت های آموزش الکترونیک یاد کرد.

رییس دانشگاه خوارزمی برگزاری کنفرانس سالانه یادگیری الکترونیکی ایران را گامی مهمی در تبادل اطلاعات و یافته های جدید ملی و بین المللی و ارتقای سطح این حوزه دانست.

نهمین کنفرانس نهمین کنفرانس یادگیری و آموزش الکترونیکی به میزبانی دانشگاه خوارزمی تدارک یافته و تا فردا 21 اسفندماه به کار خود ادامه خواهد داد.

پروفسور آلبرت سانگرا استاد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه اوبرتا کشور اسپانیا، دکتر دانیل اشنایدر دانشیار دانشکده روانشناسی و علو م تربیتی دانشگاه ژنو و دکتر پیر برگی رئیس بخش اطلاعات، ارتباطات و تکنولوژی آموزشی دانشگاه سوئیس از جمله سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا