گزارش تصویری از صفحه کلیدی به ضخامت یک میلیمتر

شرکت مشهور رویوله تکنولوژی Royole Technology که دفتر مرکزی آن در شهر شن ژن واقع در استان گوانگ دونگ کشور چین قرار دارد ، طی سال های گذشته توانسته است تا نام خود را به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در طراحی فناوری های مدرن و ساخت سخت افزارهایی با ضخامت بسیار کم و کارآیی بالا در سطح دنیا مطرح کند. این شرکت به دلیل طراحی و ساخت انواع صفحه نمایش ، صفحه کلید یا کیبورد های قابل انعطاف و همچنین ارائه انواع فناوری های پوشیدنی دارای شهرتی بسیار است.

یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، صفحه کلیدی منعطف و قابل تا شدن به ضخامت یک میلیمتر است که به تلفن همراه متصل شده و می توان به راحتی با کمک آن و با سرعت مناسبی متون دلخواه را تایپ کرد.

یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، صفحه کلیدی منعطف و قابل تا شدن به ضخامت یک میلیمتر است که به تلفن همراه متصل شده و می توان به راحتی با کمک آن و با سرعت مناسبی متون دلخواه را تایپ کرد. فعالیت های موفق این شرکت در حوزه فناوری های الکترونیکی به حدی بوده که در سال گذشته میلادی،با  افزایش ارزش بسیار زیادی رو به رو شده  و در حال حاضر قیمت سهام این کمپانی  برابر با یک میلیارد دلار تخمین زده می شود.

دکتر لیو ژی هونگ بنیانگذار و موسس این کمپانی در مورد محصولات و فناوری های طراحی شده در شرکت رویوله تکنولوژی می گوید: ما آینده را پیش بینی نمی کنیم بلکه با کمک محصولات و فناوری های پیشرفته خود ، آینده را می سازیم.

منبع: news.xinhuanet

ترجمه:  فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا