برای سالم سازی فضای مجازی نیازمند نهضت تولید محتوا هستیم

سید ابوالحسن فیروزآبادی در گفت وگو با ایرنا با بیان این كه رفع دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب درحوزه فضای مجازی باید اولویت تمام دستگاه های فعال در این حوزه باشد، افزود: از زمان آغاز به كار دوره جدید شورایعالی فضای مجازی دستگاه های مختلف از جمله وزارت ارتباطات با درك حساسیت های به حق معظم له در این حوزه فعالیت جدی تری دارند.
وی اظهار كرد: مركز ملی فضای مجازی نیز به عنوان بازو و اتاق فكر شورا از بدو فعالیت در دوره جدید با تشكیل كارگروه های مختلف نسبت به پیگیری سریع برخی چالش ها و گزارش آن به دستگاه های ذیربط اقدام كرده است.
دبیر شورای عالی فضای مجازی بیان كرد: سرعت تحولات در این حوزه به حدی سریع است كه تصمیم گیری دستگاه ها قطعاً باید سیاست گذاری واحدی داشته باشد از همین رو و با عنایت به تأكید ویژه مقام معظم رهبری بر نقش شورایعالی فضای مجازی در برنامه ریزی و نظارت بر نحوه استفاده از این عرصه، كارگروه سبك زندگی ایرانی- اسلامی در مركز دایر شده است.
رئیس مركز ملی فضای مجازی ادامه داد: برای حفظ و حراست از فرهنگ ایرانی- اسلامی در فضای مجازی به شدت نیازمند نهضت تولید محتوا در این عرصه هستیم. بسیاری از كاربران این فضا به دلیل فقدان محتوای مناسب و سالم در معرض به تعبیر مقام معظم رهبری لغزش قرار می گیرند.
وی گفت: در زمان محدودی كه از فعالیت اعضای جدید شورا می گذرد تصمیم‏ های خوبی در جهت توجه به بحث محتوا گرفته شده است. امیدواریم با عنایت و توجه دولت و مجلس بتوانیم شاهد به ثمر رسیدن سیاست گذاری های انجام شده در این حوزه كه همسنگ انقلاب اسلامی است باشیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا