اعلام آمادگي ستاد علوم شناختي براي همكاري با پژوهشگاه رويان

به گزارش روابط عمومي معاونت علمي وفناوري رياست جمهوري، سيد كمال خرازي به همراه مديران بخش‌هاي مختلف اين ستاد ضمن بازديد از پژوهشگاه رويان با مديران اين پژوهشگاه ديدار و در خصوص همكاري‌ها بحث و تبادل نظر كردند.
خرازي، ضمن تقدير از فعاليت و جايگاه علمي پژوهشگاه رويان از فرصت پيش آمده جهت تبادل نظر و هم انديشي ميان مديران ستاد و پژوهشگاه اظهار خرسندي كرد و از آمادگي كامل ستاد براي همكاري با پژوهشگاه خبر داد.
حميد گورابي رييس پژوهشگاه رويان در اين نشست با اشاره به فعاليت گسترده اين مركز پژوهشي در راستاي توسعه علم و دانش دركشور وتبديل شدن آن به يك قطب بين المللي اظهاركرد: پژوهشگاه رويان داراي سه پژوهشكده توليد مثل، زيست فناوري و سلول‌هاي بنيادي است كه در اين مجموعه فعاليت وسيع را انجام مي‌دهند و تا به امروز موفقيت‌هاي فراواني را نيزكسب كرده‌اند.
در ادامه، حسين بهاروند مدير پژوهشكده سلول‌هاي بنيادي رويان اهداف، برنامه‌هاي گذشته و آينده و توانمندي‌هاي پژوهشگاه رويان را به تفصيل تشريح كرد.
در پايان اين جلسه هم انديشي محمدتقي جغتايي مشاور آموزش، مجيد نيلي احمد آبادي مدير بخش پژوهش و علي اسداللهي مسئول كار گروه علوم اعصاب ستاد علوم شناختي و غديري از مسئولين آزمايشگاه ملي نقشه برداري از آزمايشگاه‌هاي مختلف پژوهشگاه رويان بازديد كردند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا