امکان اخذ مدرک معتبر بین‌المللی به صورت مجازی

 اخذ مدرک از آکادمی بین‌المللی WTG اتحادیه اروپا در زمان کوتاه و به‌صورت غیرحضوری پس از گذراندن سه مرحله ثبت‌نام آنلاین، دریافت و مطالعه محتوای الکترونیکی و شرکت در ارزیابی از طریق ارسال پروژه پایان دوره توسط متقاضیان با نوآوری بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ایرانیان انجام می‌شود. کلیه این مدارک معتبر و از طریق وب سایت رسمی آکادمی به نشانی www.wtg-ge.com قابل استعلام هستند و هم‌اکنون از طریق بستر دانش‌بنیان بومی تولید شده توسط هولدینگ تِدسا با نام تجاری ایباما (بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی) در بیش از ۷۰۰ دوره مجازی و الکترونیکی قابل اخذ بوده و در چهار سطح به متقاضیان اعطا می‌شود.

سطح نخست مدرک معتبر و قابل استعلام با عنوان WTG TARAINING CERTIFICATE است. سطح دوم مدرک سطح بالا نامیده می‌شود که در کشورهای مختلف و اکنون در ایران ویژه کارآفرینان و مدیران برتر پس از ارزیابی دوره و رزومه کاری، تحت عنوان WTG HIGH LEVEL CERTIFICATE به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

در سطح سوم WGT PROFESSORSHIP APPROVED مدرک استادی و مربی‌گری برای استادان کشورهای مختلف صادر می‌شود که علاوه بر رزومه، نیازمند سوابق تدریس و مربی‌گری متقاضی است.

در سطح چهارم WGT TECHNECIAN APPROVED مدرک تکنیسین برای متخصصان و کاردان برتر فنی با ارزیابی رزومه آن‌ها ارایه می‌شود.

بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ایرانیان (ایباما) نهاد ارایه‌کننده بستر آموزش مجازی نرم‌افزاری دوره‌های ویژه اشتغال، مدیریت، کامپیوتر و اینترنت، علوم پایه، صنایع، فنی و مهندسی، ورزش و هنر، معارف و حقوق، روانشناسی، زبان، کیفیت و استاندارد است. خدمات آموزشی ارایه‌شده توسط ایباما محدود به کشور نیست و کلیه فارسی زبانان در سراسر جهان می‌توانند از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا