توسعه یافتگی ایران دردرمان و تجهیزات تشخیصی چشم پزشكی

 دكتر محمود جباروند روز سه شنبه در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران افزود: حضور متخصصان بنام چشم پزشكی و انجام جراحی های بسیار مهم از دیگر افتخارات كشورمان در این حوزه است.

وی اظهار كرد: بیمارستان فارابی یك مركز پیشرفته و قطب علمی چشم پزشكی در منطقه و در حال ارائه خدمات درمانی به بیماران ایرانی و غیرایرانی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اهداف این همایش اشاره كرد و گفت: تبادل علمی بین محققان ایرانی و دانشمندان بنام و ارائه آخرین دستاوردهای علمی در زمینه علوم اعصاب بینایی از مهم ترین اهداف این همایش برشمرد و گفت: مشكلات بینایی كودكان، نحوه آزمایش و درمان آنها از دیگر اهداف این همایش است تا آنها بتوانند بینایی خود را بازیابند.
وی به حضور سه صاحب نام آمریكایی در این همایش اشاره كرد و گفت: این سه محقق صاحب نام در این رشته آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه در این همایش ارائه می كنند.
وی با اشاره به این كه این همایش می تواند در ارتقای دانش چشم پزشكی كشور موثر باشد،گفت: محققان، استادان و دانشجویان فرصت مناسبی می یابند تا با آخرین دستاوردهای علمی در این حوزه آشنا شوند.
وی با اشاره به این كه بیماری نوروافتالمولوژی در مورد بیماری های اعصاب چشم به تشخیص و درمان می پردازد، گفت: نحوه تشخیص این بیماری از بدو تولد، نحوه رفتار و درمان آن با استفاده از ابزارهای پیشرفته از دیگر مواردی است كه در این همایش مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا