نشست رمز و رازهای موفقیت و ناکامی ترویج علم در رسانه

این نشست به همت خبرگزاری علم وفرهنگ(سیناپرس)،انجمن ترویج علم و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

اسماعیل میر فخرایی  مجری و تهیه کننده برنامه‌های علمی تلویزیون ایرانی است.

او فارغ التحصیل رشته لیسانس زیست شناسی از دانشگاه تهران و رشته رادیو و تلویزیون از دانشگاه ایلینوی جنوبی و فوق لیسانس ارتباطات در آموزش از همان دانشگاه است. ميرفخرايي پس از انقلاب، بازنشسته شد و براي ادامه تحصيل به استراليا رفت تا در رشته ارتباطات و در مقطع دكترا تحصيل كند .

وی کار خود را در آبان‌ماه سال ۱۳۴۵ به عنوان مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های علمی مجموعه‌ای به نام دانش در رادیو و تلویزیون شروع کرد؛ برنامه‌اي كه اولين برنامه علمي تلويزيون ايران به حساب مي‌آيد.

از جمله فعالیت او: ساخت بیش از ۵۰۰ برنامه در زمینه مسائل علمی، شرکت در مجموعه تلویزیونی با عنوان جمعیت، حال، آینده و ساخت مجموعهٔ علمی با طبیعت که به مسائل زیست محیطی می‌باشد. از آخرين كارهاي ميرفخرايي كه او به عنوان تهيه كننده در آن شركت كرده، بايد به برنامه ارتباط ايراني اشاره كرد.گنج دوران که در نوروز 95 از شبکه 4 سیما پخش شد آخری کاری است که میرفخرایی به عنوان مجری در آن حضور داشت. او در کنار فعالیت‌های خود به تدریس در دانشگاه‌های ایران و خارج از کشور نیز اشتغال دارد.

در "نشست رمز و رازهای موفقیت و ناکامی ترویج علم در رسانه" دکتر میرفخرائی تجارب یک عمر فعالیت و ترویج در رسانه را بازگو میکند.

 

زمان: یکشنبه 12 اردیبهشت95 ساعت 9:30 الی 12:30

مکان: کوی نصر (گیشا)- خیابان علیائی – بوستان گفتگو – نگارستان شهر

 

بدلیل محدود بودن ظرفیت مراتب حضور خود را تا روز پنج شنبه 9 اردیبهشت به آدرس ایمیل و یا تلفن های زیر اعلام فرمائید.

tarvijeelm@gmail.com

81032210-81032251

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا