سومين جشنواره فرصت‌هاي شغلي روشنا برگزار مي‌شود

به گزارش معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، ستاد توسعه فناوري‌هاي نرم و هويت‌ساز معاونت علمي با همكاري دانشگاه علامه طباطبائي سومين جشنواره فرصت‌هاي شغلي روشنا را از 18 تا 20 ارديبهشت ماه سال جاري در محل دانشكده مديريت و حسابداري دانشگاه علامه طباطبايي برگزار مي كند. 
دانشگاه علامه طباطبائي در زمينه‌هاي مديريت بازرگاني، مديريت بيمه، مديريت دولتي، مديريت شهري، مديريت كارآفريني، مديريت صنعتي، مديريت تكنولوژي، مديريت فناوري اطلاعات، مديريت جهانگردي و هتل‌داري، مديريت مالي و حسابداري از مقطع كارشناسي تا دكترا مشغول به انجام امور آموزشي، پژوهشي و كارآفريني است.
سومين جشنواره فرصت هاي شغلي روشنا با فراهم كردن فضاي مناسب براي شركت‌ها و سازمان‌هاي برتر كشور در عرصه كسب‌وكار، امكان تأمين منابع انساني مورد نياز اين مجموعه‌ها را از ميان بهترين دانشجويان و فارغ‌التحصيلان ايجاد مي‌كند. 
اين جشنواره با هدف كمك به تقويت ارتباط مستقيم ميان صنعت و دانشگاه، معرفي شركت‌هاي مرتبط با رشته‌هاي تحصيلي به دانشجويان و فارغ‌التحصيلان، آشنا كردن دانشجويان با انتظارات و مهارت‌هاي مورد نياز كارفرمايان و بازار، انجام كار داوطلبانه و امكان جذب نيروي كارآموز براي شركت‌هاي متقاضي برگزار مي شود.
برپايي كارگاه‌هاي آموزشي مرتبط با نيازهاي شغلي دانشجويان و صنعت، ايجاد انگيزه و خودباوري در ميان دانشجويان و فارغ‌التحصيلان در مواجهه با نيازهاي بازار كار، معرفي كارفرمايان و كارآفرينان موفق فارغ‌التحصيل شده از دانشكده به دانشجويان و همچنين ايجاد فرصت تعامل و همكاري با فارغ‌التحصيلان دانشگاه علامه طباطبايي از ديگر اهداف برگزاري اين جشنواره است.
 

 

 

 

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا