دانش فولاد مبارکه در سراسر کشور انتشار می یابد

دکتر بهرام سبحانی در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر (MAKE) در ایران به ایرنا گفت: شرکت فولاد مبارکه طی دو سه هفته اخیر چند عنوان برتر ملی در حوزه های سازمانی، کارکنان و رهبری سازمانی دریافت کرده است.

وی در معرفی توفیقات اخیر این مجموعه صنعتی توضیح داد: یکی از این عنوان ها مربوط به جایزه تعالی نیروی انسانی است که بالاترین سطح و نماد توجه به نیروی انسانی و آموزش نیروی انسانی به شمار می آید.

وی ادامه داد:این موفقیت در سایه پیاده سازی آموزش علمی و بهره ور در فولاد مبارکه حاصل شده است، چراکه افراد در طول 30 یا 35 سال خدمت خود در این مجموعه 15 هزار نفری باید به صورت مستمر در فرآیند آموزش قرار گیرند.

سبحانی افزود: جایزه بعدی فولاد مبارکه در هفته های اخیر نیز تندیس زرین تعالی سازمانی بود که بر مبنای مدل و استانداردهای اروپایی، ارزیابی و امتیازبندی شرکت ها صورت گرفته و شرکت فولاد مبارکه تنها شرکت ایرانی بود توانست این تندیس را دریافت کند.

وی یادآور شد: تعالی سازمانی، معیارهای فراوانی در بحث رهبری، نیروی انسانی، بازار، مشتری، استراتژی های بلند مدت سازمان، مباحث زیست محیطی و مسوولیت های اجتماعی شرکت را شامل می شود و هنگامی که یک شرکت، تندیس زرین دریافت می کند به این معناست که همه این شاخص ها را به نحو مطلوب انجام داده است.

وی کسب عنوان شرکت سرآمد در میان تمامی شرکتهای ایرانی را از دیگر افتخارات اخیر فولاد مبارکه برشمرد و گفت: هفته گذشته نیز تندیس سیمین حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کردیم و دریافت این تندیس به معنای این است که یک شرکت برای مشتری ارزش قائل بوده و برمبنای نیاز مشتری فعالیت می کند.

سبحانی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه از زمان سفارش محصول در کنار مشتری قرار می گیرد و نه تنها پس از فروش محصول بلکه تا زمان تحویل و بکارگیری آن نیز به ارائه خدمت به مشتری می پردازد و از آنجا که محصولات ما صنعتی است وقتی در یک کارخانه تولیدی مثل ایران خودور، سایپا یا لوازم خانگی قرار می گیرد کارشناسان ما همراه جنس به کارخانه مقصد می روند و علاوه بر ارائه خدمات و مشاوره های فنی و مهندسی قبل از گرفتن سفارش، بعد از تحویل هم به محل می روند و مطلوبیت آن برای مشتری را بررسی می کنند و درصورت نیاز، اصلاح انجام می دهند.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان که امروز جایزه سازمان دانشی برتر کشور را دریافت کرد درباره این جایزه نیز گفت: امروز نیز شاهد معرفی فولاد به عنوان یکی از سه سازمان ایرانی دانشی برتر که یک جایزه جهانی است بودیم و کسب این جایزه معتبر نشان می دهد که فولاد مبارکه هم به لحاظ کسب دانش و هم از نظر انتشار دانش در سطح درون و برون سازمانی، عملکرد موفقی داشته است.

وی ادامه داد: نیروهای فولاد مبارکه به حد قابل قبولی از نظر دانش پایه ای و اصولی دست یافته اند و این مجموعه توانسته دانش خود را به کل کشور انتشار دهد.

سبحانی یادآور شد: فولاد مبارکه دانش خود را در خدمت بهره برداری و حتی ساخت واحدهای فولادی که در مناطق مختلف در حال احداث است قرار داده است که از آن جمله می توان به فولاد هرمزگان، فولاد چهارمحال و بختیاری، فولاد امیرکبیر کاشان و ورق خودرو چهارمحال اشاره کرد که این مجموعه ها الان براساس دانش فولاد مبارکه مدیریت می شوند.

مراسم معرفی سه سازمان دانشی برتر در ایران با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد.

از میان 50 شرکت ایرانی که در رقابتهای چهارمین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر (MAKE) در کشور شرکت داشتند شرکت فولاد مبارکه، مجتمع پتروشیمی بندر امام و بانک پاسارگاد به عنوان سه سازمان دانشی برتر ایران انتخاب و معرفی شدند.

این سه شرکت برتر در مهرماه 94 در رقابت های آسیایی سازمان دانشی برتر (MAKE) حضور خواهند یافت.
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا