تمدید مهلت ثبت‌نام در ششمین مسابقه ملی فناوری‌ نانو

به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری،بنابر اعلام دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، بدلیل درخواست‌های مكرر نهادهای ترویجی و علاقه مندان به شركت در مسابقه، مهلت ثبت‌نام در ششمین مسابقه نانو كه پیشتر تا 31 فروردین ماه تمدید شده ‏بود، مجدداً تا روز جمعه مورخ 10 اردیبهشت ماه 1395 تمدید شد.‏
علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به لینك ثبت نام، در صفحه شخصی خود در سایت ستاد نانو و یا جهت برخورداری از تخفیف 50 درصدی ثبت نام، با مراجعه به نهادهای ترویجی فناوری نانو، اقدام به ثبت نام در این مسابقه نمایند. 
اطلاعات حوزه‌های آزمون، تاریخ انتخاب حوزه آزمون و همچنین دریافت كارت ورود به جلسه آزمون نیز متعاقباً از طریق اخبار سایت ستاد نانو، نهادهای ترویجی، ایمیل و پیامك اعلام خواهد شد.
ششمین مسابقه ملی فناوری نانو همچون سال گذشته در یك مرحله‏ و بصورت آزمون چندگزینه‌ای، روز جمعه 24 اردیبهشت ماه ‏سال 1395 رأس ساعت 10 صبح در حوزه‌های آزمون از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد. 
داوطلبان می‌توانند از طریق آزمون مسابقه و با پاسخگویی به سوالات تستی و همچنین سوالات تشریحی كه پس از آزمون چهارگزینه‌ای در اختیار آنها قرار می‌گیرد و كسب حد نصاب علمی و آموزشی، گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو از ستاد نانو دریافت نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا