شناسایی اجزای هوای خانه با فیلتر هوشمند + فیلم

معمولا تصفیه کننده های هوایی که تا کنون ساخته شده اند هوشمند نیستند و به نظر فاقد قدرت کافی هستند. این تصفیه کننده ها تنها مقدار کمی از گرد و غبار موجود در هوا را برطرف می کنند که این میزان از بازدهی برای کاربرانشان چندان راضی کننده نیست.

شما می توانید فیلترهای قدیمی خود را برای بازیافت به کمپانی یاد شده ارسال کنید و در قبال آن فیلترها، تحلیلی از سوی شرکت تولید کننده را دریافت کنید و از میزان آلودگی های جذب شده توسط آن پی ببرید.

با این حال کمپانی Sprimo هم اکنون در حال ساخت تصفیه کننده جدیدی است که نه تنها کارایی آن 50 برابر نمونه های کنونی است بلکه عملکرد هوشمندی دارد. این سازه جدید به شما میزان ترکیبات اصلی هوا و میزان موفقیت های خود در از بین بردن آلودگی ها را بیان می کند. علاوه بر این زمان تعویض فیلترهای موجود در دستگاه را نیز به شما گوشزد می کند.

علاوه بر این شما می توانید فیلترهای قدیمی خود را برای بازیافت به کمپانی یاد شده ارسال کنید و در قبال آن فیلترها، تحلیلی از سوی شرکت تولید کننده را دریافت کنید و از میزان آلودگی های جذب شده توسط آن پی ببرید. علاوه بر آن در صورت وجود حشرات خاصی در هوا با استفاده از فیلترهای یاد شده می توانید به وجود آنها پی برده و سریعا برای از بین بردنشان اقدام کنید.

قیمت تقریبی این تصفیه کننده 369 دلار در نظر گرفته شده است و خرید فیلتر آن نیز حدود 59 دلار هزینه خواهد داشت. علاوه بر این، تاریخ عرضه نهایی این محصول بعد از فوریه سال 2017 میلادی تخمین زده شده است.

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا