بی ام و های سری 7 فراخوان داد

فروش این مدل‌ها هم تا رفع مشکلات متوقف شده. این مشکل شامل خریداران خودروها و نمایندگی‌هایی می‌شود که این خودروها را برای فروش در اختیار داشتند.

بر اساس گزارش اداره ایمنی عبور و مرور بزرگراه‌ها (NHTSA)، خطا در تولید، باعث ماندن بقایای فلزی در بخش‌هایی از قطعه‌ای شده که کیسه‌های هوا را کنترل می‌کند. قطعه‌ای که این کیسه‌های هوا را کنترل می‌کند هم ساخته شرکت کونتیننتال از برجسته‌ترین شرکت‌های تولید کننده قطعات خودرو است. تحت شتاب یا لرزش زیاد ممکن است این بقایای فلزی از قطعات جدا شده و باعث ایجاد اتصالی در مدار شوند. بوجود آمدن اتصالی هم باعث از کار افتادن کیسه‌های هوا می‌شود.

bmw-2

راه حل این مشکل چندان پیچیده نیست. قطعه کنترل کننده کیسه‌های هوا باید تعویض شود. بی ام و به شکل مجانی این قطعه را تعویض خواهد کرد.

فرایند بازگرداندن خودروها از ۲۷ اردیبهشت امسال آغاز خواهد شد. شرکت بی ام و درباره جزییات آوردن این خودرو به نمایندگی‌ها و تعویض قطعه، اطلاع رسانی خواهد کرد. ظاهرا تعویض این قطعه چهارساعت طول خواهد کشید. نمایندگی‌ها باید درباره ماشین‌های هنوز فروش نرفته هم همین فرایند را عملی کنند.

این فراخوان شامل ۶۱۱۰ خودرویی می‌شود که بین ۱۰ تیر تا ۲۰ آذر سال ۱۳۹۴ ساخته شده‌اند.

این اولین فراخوان مرجوعی برای خودروهای نسل جدید سری 7 بی ام و است. خودروهایی که در پاییز سال میلادی گذشته به فروش رفتند.

منبع:دیجی کالا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا