گزارش تصویری از نخستین موتورسیکلت برقی مسابقه ای

شرکت های متعددی برای تولید وسایل نقلیه برقی در حال فعالیت هستند ولی برخی از آنها به دنبال ایجاد تحولاتی هستند که در سطح عمومی جامعه کاربرد مستقیم ندارند و به همین دلیل نیز فعالیت آنها بسیار پیچیده تر از سایر شرکت ها خواهد بود. نمونه بارزی از این شرکت ها را می توان کمپانی آلتا موتورز (Alta Motors)  دانست که یک شرکت نوپای در زمینه ساخت موتور سیکلت است.

هدف این کمپانی ساخت موتور سیکلت های الکتریکی با سرعت بالا است و دست یابی به این هدف می تواند تحول بزرگی را در صنعت موتور سیکلت سازی ایجاد کند که حتی ساخت موتور سیکلت های برقی نیز نتوانس چنین تحولی را ایجاد کند.

هدف این کمپانی ساخت موتور سیکلت های الکتریکی با سرعت بالا است و دست یابی به این هدف می تواند تحول بزرگی را در صنعت موتور سیکلت سازی ایجاد کند که حتی ساخت موتور سیکلت های برقی نیز نتوانس چنین تحولی را ایجاد کند. هدفی بزرگی که آلتا برای ان تلاش می کند ساخت موتور سیکلت های الکتریکی بسیار قوی برای شرکت در مسابقات موتور سواری حرفه است.

در واقع تیم داخلی این کمپانی در تلاش هستند تا موتور سیکلت های الکتریکی خود را وارد مسابقات حرفه ای موتور سواری کنند. به این ترتیب می توان انتظار داشت که رده هایی جدید در رقابت های موتورسواری به وجود بیایند که از موتورهای برقی استفاده می کنند. در ادامه  و در این گزارش تصویری می توانید فرایند ساخت اولین موتور سیکلت الکتریکی مسابقه ای را در کمپانی آلتا موتورز مشاهده کنید.

منبع: engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا