حضورجراحان بیش از90 كشوردرسمپوزیوم فدراسیون جهانی مغزواعصاب

 پروفسور مجید سمیعی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری این رویداد بزرگ علمی كه در دانشگاه علوم پزشكی تهران برگزار شد، افزود:علاوه بر میهمانان خارجی بیش ازهزار متخصص داخلی در این رویداد علمی حضور دارند.
وی با اشاره به اینكه سعی كرده ایم نخبگان داخلی و خارجی در این سمپوزیوم حضور یابند، اظهار كرد: جراحان مغز و اعصاب معتبر دنیا در این سمپوزیوم حضور خواهند یافت.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اعطای جایزه 'پروفسور سمیعی' اشاره كرد و گفت: این جایزه به افرادی كه عمر خود را در راه جراحی مغز و اعصاب صرف كرده اند ، دارای تحقیقات و پژوهش های فراوانی هستند و توانستند افراد زیادی را تربیت كنند، تعلق می گیرد.
این پزشك ایرانی تاكید كرد: تاكنون سه جایزه به سه جراح حاذق مغز و اعصاب دنیا تعلق گرفته كه به ترتیب از كشورهای فرانسه، انگلیس و روسیه بودند.
پروفسور سمیعی اظهار كرد: برنده سوم این جایزه در پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی جراحی مغز و اعصاب حضور می یابد و در خصوص پیشرفت های این حوزه سخنرانی خواهد كرد.
پروفسور امیر سمیعی دبیر علمی پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی مغز و اعصاب نیز به استقبال بسیار با شكوه متخصصان داخلی و خارجی از این رویداد بزرگ علمی اشاره كرد و گفت: بیش از 90 نفر از متخصصان خارجی از كشورهایی مانند آمریكا ، چین و ژاپن به صورت داوطلبانه در این سمپوزیوم حضور خواهند یافت.
پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی مغز و اعصاب از روز یكشنبه 29 فروردین در تهران آغاز به كار خواهد كرد و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا