نخستین کنفرانس ملی «ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت»

 احمد مهربان، دبیر اجرایی این کنفرانس در حاشیه برگزاری آن عنوان کرد: طی برگزاری این کنفرانس مقالات بسیاری به دبیرخانه آن ارسال شد که بعد از بررسی هیات داوران، در نهایت 125 مقاله برای ارائه به صورت پوستر و سخنرانی انتخاب شدند.

مهربان با بیان این‌که این کنفرانس ملی تا روز پنج شنبه، 26 فروردین ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در مدت برگزاری این کنفرانس، 100 مقاله در قالب پوستر و 25 مقاله به صورت سخنرانی در دو نوبت صبح و عصر ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: ریاضی یکی از اساسی‌ترین و قدیمی‌ترین رشته‌های دانشگاهی سیستان و بلوچستان است و امروز سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از قطب‌های رشته ریاضی کشور مطرح شده است؛ لذا با توجه به این مقوله میزبانی این کنفرانس به استان سیستان و بلوچستان محول شده است.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت در پایان به برپایی نمایشگاهی در حاشیه برگزاری کنفرانس اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه علمی از دستاوردهای دانشگاه‌های استان در زمینه موضوع کنفرانس نیز یکی از برنامه‌های این کنفرانس است؛ علاوه بر آن نمایشگاه صنایع دستی و معرفی آداب و رسوم و فرهنگ مردم سیستان و بلوچستان نیز در قالب سیاه چادر در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا