اولین کنگره بین المللی علوم پزشکی، بهداشت عمومی و علوم زیستی

 تیم علمی این کنگره از اساتید و محققان برتر خارجی و داخلی تشکیل شده است و ریاست کنگره پروفسورجورجپری از امریکا می باشد. مختصری از کارنامه علمی ریاست کنگره:
 

ریاست کنگره : پروفسورجورجپری

خلاصهCV :

پروفسورنوروبیولوژی و رئیس دانشکده بیولوژی دانشگاه تگزاس

سردبیرمجله بیماری آلزایمر

عضوهیئت تحریربیش از 150 مجله بین المللی

جزءدانشمندان برترجهان بابیشترین میزان ارجاعات درپایگاهISI

اولیندانشمندجهاندرحوضهتحقیقاتبیماریآلزایمر

جزء 10 درصد دانشمندان برترجهان درحوضه علوم اعصاب

انتشاربیش از 1000 مقاله درحوضه بیماری آلزایمر

دارای بیش از 62000 ارجاعات علمی

اچ-ایندکس : 125

در این کنگره چکیده مقالات و مقالات کامل توسط اعضای کمیته علمی مورد بررسی قرار می گیرند و بعد از پذیرش در سایت کنگره و کتابچه کنگره به چاپ خواهند رسید. نحوه سابمیت مقالات به صورت انلاین بوده و از طریق سایت کنگره امکان پذیر است. در این کنگره سعی بر آن است تا داوری مقالات طی ده رز بعد از سابمیت مقاله انجام گرفته و جواب بررسی به نویسنده ارسال گردد. همچنین پذیرش مقالات باکیفیت و مقالات با ایده های نو از دیگر اهداف این کنگره می باشند. محورهای کنگره شامل موارد زیر بوده و کنگره در این حوزه ها مقاله پذیرش خواهد کرد.

  • علوم پایه و بالین پزشکی
  • توانبخشی و پیراپزشکی
  • سلول های بنیادی
  • علوم زیستی
  • اعصاب شناختی
  • نانوبیوتکنولوژی

تاریخ های مهم کنگره:

تاریخ برگزاری کنگره : 14-13شهریور 1395
آخرین مهلت ارسال مقالات : 15مرداد 1395
اعلام نتایج داوری مقالات: حداکثر یک هفته تا 10 روز پس از دریافت مقاله
آخرین مهلت ثبت نام در کنگره : 30مرداد 1395

نکات ویژه و مهم:

1- همه چکیده مقالات و مقالات کامل درسایت کنگره به همراه درجDOI چاپ خواهند شد ودرپایگاهCrossref امریکا نمایه سازی می شوند.

2-  به همه شرکت کنندگان گواهینامه معتبر بین المللی ازکمپانیCASRPانگلستان اعطاء خواهد شد.

3-  طبق هماهنگی های لازم و امضای تفاهم نامه با پایگاه ها و مراکز علمی، همه مقالات پذیرفته شده درپایگاههایGoogle scholar ،PubMed،SID  ،Civilica، ISI، CAS، Sjournals، Crossref، CrossCheck، CrossMark و…….. نمایه سازی خواهند شد.

4- به مقالات برتر، پوستر های برتر و سخنران های برتر تعدادی جوایز  500 دلاری همراه با لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی اعطاء می شود.

5-  کنگره با تعدادی مجله بین المللی با نمایه های مختلف تفاهم نامه امضاء کرده و همه مقالات پذیرفته شده در این کنگره در صورت تمایل نویسندگان و در صورت تایید این مقالات توسط هیات تحریریه و سردبیران این مجلات، فایل کامل این مقالات به صورت رایگان در این مجلات به چاپ خواهد رسید. 

6- کلیه چکیده مقالات پذیرفته شده کنگره در قالب کتاب در پایگاه الکترونیکی مرکزتحقیقات پیشرفته و انتشارات علمیCASRPدر لندن به چاپ خواهد رسید. 

از تمامی اساتید محترم دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و دانشجویان عزیز دعوت می شود تا با شرکت در کنگره بین المللی علوم پزشکی، بهداشت عمومی و علوم زیستی، آخرین دستاوردهای خودرا در زمینه علوم پزشکی، به منظور بررسی راهکارهای موثر و کارامد و برنامه ریزی های لازم در جهت تکامل و توسعه تحقیقات انجام شده و استفاده از آن در جهت توسعه علمی کشور، ارائه نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا