آغاز به کار نمایشگاه بین المللی خودرو در لهستان

 این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه خودرو در کشور لهستان محسوب شده و یکی از بزرگترین نمایشگاه های این حوزه در اروپای شرقی به شمار می رود . بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه ، روز نخست افتتاحیه نمایشگاه بین المللی خودروی پوزنان تنها منحصر به بازدید خبرنگاران و نمایندگان رسانه های جهانی بوده و بازدید عمومی از روز هفتم آپریل امکان پذیر خواهد بود.

این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه خودرو در کشور لهستان محسوب شده و یکی از بزرگترین نمایشگاه های این حوزه در اروپای شرقی به شمار می رود .

گفتنی است در این نمایشگاه ، پنجاه و پنج درصد غرفه ها به صنایع داخلی لهستان اختصاص یافته و 45 درصد نیز به سایر شرکت های بین المللی خودرو ساز ارائه شده است. از مهمترین خودروهایی که قرار است در این نمایشگاه ارائه شوند ؛ می توان به مزدا ام ایکس 5 (Mazda Mx5   ) ، رنو Clio GT و مدل های جدید لامبورگینی که پلیس دوبی جدیدا سفارش داده است  اشاره کرد .

BMW i8 و پژوی DKR  از دیگر خودروهائی هستند که قرار است در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه شود.  در خاتمه گفتنی است که بخش های ویژه ای نیز در این نمایشگاه به معرفی موتور سیکلت ها و صنایع ساخت قطعات و تجهیزات خودروها تعلق دارند.

منبع: motorshow.pl

        news.xinhuanet  

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا