دانشجویان دکتری در حوزه علوم شناختی فرصت‌ مطالعاتی می گیرند

 این دوره دومین فراخوان فرصت‌های مطالعاتی برای دانشجویان دکتری تخصصی و دستیار رزیدنتی و همچنین نخستین فراخوان کسب ظرفیت فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان دکتری برای اساتید با خط پژوهشی معین است.این فراخوان که از ۲۷ اسفند ۹۴ آغاز شده است تا ۳۱ فروردین ۹۵ ادامه دارد.ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این فرصت مطالعاتی شش ماهه را به دانشجویان دکتری تخصصی و دستیار رزیدنتی به صورت محدود اعطاء می کند.

این حمایت شامل دانشجویانی خواهد شد که پروپوزال آنها در حوزه های مرتبط با علوم و فناوریهای شناختی باشد. حداکثر سن متقاضیان این فرصت نباید بیش از ۳۵ سال باشد.

همچنین بر اساس آیین‌نامه مصوب، اساتید با خط پژوهشی معین می‌توانند در این فراخوان جهت اعطای فرصت مطالعاتی به تعداد محدودی از دانشجویان دکتری که تز دکتری خود را در خط پژوهشی استاد تعریف کنند، درخواست کنند.

متقاضیان برای دریافت این فرصت با مراجعه به کارتابل شخصی خود در روی سایت ستاد علوم شناختی و انتخاب فرصت مطالعاتی دانشجویان، می توانند فرم طرح مقدماتی فرصت مطالعاتی مورد نظر خود را تکمیل کرده و حداکثر تا تاریخ ۳۱ فروردین ۹۵ در روی کارتابل شخصی خود به همراه دیگر مدارک بارگذاری کنند.

این فرصت مطالعاتی، هزینه‌های سفر و اقامت دانشجویان را مطابق با آیین نامه وزارتین برای اعطای بورسیه تحصیلی کوتاه مدت و بلند مدت، به منظور تکمیل طرح تحقیقاتی خود در یکی از مراکز تحقیقاتی برتر جهان تأمین خواهد کرد.

در صورت تصویب طرح مقدماتی ارائه شده در کمیته مشترک داوری ستاد، فرصتی ۶ ماهه در اختیار دانشجویان جهت ارائه مدارک تکمیلی مرحله دوم بر طبق آیین نامه قرار خواهد داد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا