گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی خودرو در نیویورک

طرح های مفهومی خودروهای معرفی شده در جدید ترین نمایشگاه بین المللی نیویورک شاید چیزی فراتر از تخیل رانندگان و به طور کلی سرنشینان اتومبیل های امروزی باشد . به باور بسیاری از کارشناسان ، برگزاری این نمایشگاه با فاصله زمانی کم و دقیقا بعد از برپائی نمایشگاه ژنو با همین مضمون که چندی پیش به کار خود پایان داد ؛ کاری غیر منطقی محسوب می شد ، اما برگزاری این نمایشگاه در ایالات متحده با وجود برند های مطرح خودروسازی در جهان خالی از لطف نبوده و بیش از پیش مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است .

طرح های مفهومی خودروهای معرفی شده در جدید ترین نمایشگاه بین المللی نیویورک شاید چیزی فراتر از تخیل رانندگان و به طور کلی سرنشینان اتومبیل های امروزی باشد .

طرح مفهومی خودرو لینکلن اولین اتومبیل ارائه شده در این نمایشگاه بود که با طراحی بی نظیر در کلاس خودروهای شاسی بلند بیش از هر چیز نمایانگر یک تسلا X  با تمام آن چه از این سری انتظار می رود وارد میدان شد . طراحی داخلی بی نظیر و الهام گرفته از امواج دریا بهترین توصیف برای این خودرو خواهد بود .

در ادامه شاهد حضور گسترده غول های خودرو ساز  ژاپنی در این نمایشگاه خواهیم بود . تویوتا با FCV  و طراحی جدید خود در سوخت های نسل آینده که به وسیله واکنش شیمیایی هیدروژن و اکسیژن در سلول های سوختی خودرو و تولید برق ، قدرت حرکتی موتور تامین خواهد شد و نگاهی رو به سوی آینده که همواره از تویوتا انتظار می رود ؛ از این محصول خود نمایی می کند . این شرکت در کنار محصول فوق از طرح مفهومی خود با نام C-HR نیز رونمایی کرد که انتظار می رود در بهار سال 2017 میلادی فروش خود را در ایالات متحده آغاز کند .

در پایان می توان از هیوندایی نام برد که با معرفی سری جدید جنسیس علاقه مندان به خودرو های اسپرت و در عین حال لوکس را تحت تاثیر قرار داد . از نکات قابل ذکر در این خودرو می توان به صفحه نمایش ال جی با قابلیت سه بعدی یاد کرد که استفاده از آن برای راننده خودرو بسیار ساده و کاربردی بوده و لذت رانندگی در این اتومبیل بی نظیر را چندین برابر می کند .

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا تاریخ 3 آپریل برابر با پانزدهم فروردین ماه سال جاری به کار خود ادامه خواهد داد .

منبع : abcnews

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا