دومین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ICT درمناطق روستایی برگزار می شود

به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، این رویداد با حمایت مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و با مشارکت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می شود و اندیشمندان، متخصصان و علاقمندان به توسعه خدمات الکترونیکی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته می توانند با مراجعه به آدرس http://uso.itrc.ac.ir ، ضمن اطلاع از آخرین اخبار طرح خدمات الکترونیکی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته به اطلاعات مربوط به اولین همایش و اخبار مربوط به دومین همایش دسترسی پیدا کنند.
نخستین جلسه کمیته سیاستگذاری 'دومین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ICT در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته' با حضور جمعی از دست اندرکاران این همایش در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
اعضای جلسه ضمن مرور رویکرد نخستین دوره همایش و دستاوردهای آن در خصوص زمانبندی اجرایی، جهت گیری و محورهای کلان دومین همایش وسیاستگذاری های لازم در خصوص محتوای همایش تبادل نظر و تصمیم گیری کردند.
سازوکارهای دعوت از ذینفعان این حوزه در کشور، دعوت از مهمانان خارجی و برگزاری نشست های تخصصی، شیوه فراخوان مقالات، انتخاب طرح های برتر، انتخاب پایان نامه های برتر و برگزاری کارگاه های آموزشی از دیگر موضوعاتی است که در این جلسه در مورد آنها تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
این جلسه با حضور دکتر محمد خوانساری، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر علی اکبر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت و دبیر علمی همایش و مهرداد ویسی معاون اداره کل USO از سازمان تنظیم مقررات، برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا