تدوین برنامه استراتژیک توسعه ای دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان خانواده بزرگ است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مقید به رعایت قوانین خانواده می داند.وی نداشتن فرهنگ سازمانی را یکی از مشکلات مهم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و گفت: تعالی جویی، ایجاد انگیزه و همچنین نهادینه کردن فرهنگ سازمانی مهم ترین برنامه دانشگاه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هیچ سازمانی پتانسیل های انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را ندارد افزود: برای پیشتازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیازمند چالاکی و چابکی نیروها هستیم.

دکتر یوسف زاده ارائه خدمات با کیفیت آموزشی، پژوهشی و بهداشتی درمانی به صورت عادلانه تر در استان را از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و افزود: دانش محوری، سلامت محوری و تعالی فرهنگ سازمانی از دیگر برنامه های این سازمان است.

وی سیاست های محوری خود را براساس سیاست های کلی سلامت،سند چشم انداز 1404، برنامه ششم توسعه در حوزه سلامت و برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تدوین برنامه استراتژیک توسعه ای دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی سه ماه آینده خبر داد و گفت: برنامه های دانشگاه علوم پزشکی پس از تدوین برنامه توسعه ای این دانشگاه روند پشتازی خواهد گرفت.

دکتر یوسف زاده استفاده از نیروهای نخبه و توانمند در پست های مدیریتی در این دانشگاه را یکی از برنامه های در دست اقدام برشمرد و یادآور شد: افکار و جناح بندی های سیاسی در زمینه انتصاب نقشی نخواهد داشت و از افرادی که در راستای ارتقاء سلامت مردم دغدغه دارند و پایبند به مرامنامه دانشگاه علوم پزشکی گیلان است استفاده خواهد شد.

وی نداشتن یک بیمارستان بزرگ جنرال در استان را از آسیب های بهداشتی و درمانی بیان کرد و گفت: در حال حاضر چهار بیمارستان رازی،حشمت، امیر المومنین و پورسینا به صورت پراکنده وظیفه  یک بیمارستان جنرال بزرگ را انجام می دهند؛ که این پراکندگی نه تنها موجب ارائه پایین بودن خدمات می شود بلکه از لحاظ علمی نیز محدودیت هایی نیز ایجاد کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا