برنده مسابقه جایزه بزرگ هواپیمای بدون سرنشین معرفی شد

 «لوک بنیستر» از میان ۱۵۰ شرکت کننده حاضر در رقابت جایزه بزرگ هواپیمان بدون سرنشین دوبی توانست جایزه ۲۵۰ هزار دلاری را از آن خود کند.این مسابقه در روز ۱۱ و ۱۲ ماه جاری میلادی در Skydive دبی که مکانی برای انجام مسابقه هواپیماهای بدون سرنشین است، برگزار شد.در این مسابقه همچون سایر مسابقات مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین، تمامی شرکت کنندگان از هدست های مجهز به واقعیت مجازی برای کنترل هواپیمای خود استفاده کردند.

برای این مسابقه یک میلیون دلار اختصاص داده شده بود که به رشته های سبک آزاد، مسابقه ای و همچنین تیم محبوب از نگاه تماشاگران، سریعترین دور میدان و سریعترین تیم محلی اهدا شد.

در این میان، مهمترین ماده ورزشی به رشته هواپیماهای مسابقه ای بدون سرنشین اختصاص داده شد که از میان ۱۵۰ شرکت کننده  «لوک بنیستر» رتبه نخست را به خود اختصاص داد.در این مسابقه از میان ۱۵۰ تیم شرکت کننده ۱۶ تیم به مرحله نیمه نهایی رسیدند که «لوک بنیستر» از تیم «Tornado X-Blades Banni» انگلیس حائز رتبه اول شد.

به گزارش مهر، همچنین نفرات بعدی از تیم های Dubai Drone Tek و VS Meshcheriakov و Dutch Drone Race Team SQG به ترتیب ۱۲۵ هزار دلار، ۵۰ هزار دلار و ۲۵ هزار دلار را به خود اختصاص دادند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا