بیشتر از همیشه مراقب فرزندانتان باشید

رئیس اورژانس کشور درخصوص اقدامات و توصیه های چهارشنبه آخر سال گفت: توصیه اکید دارم که دراین روز والدین،فرزندان خود را تنها نگذارند. جوان جهانی از انرژی های مختلف است و افراد سودجو از این انرژی ها استفاده می کنند.آنها از وسایلی استفاده می کنند که خطرزا هم برای خودشان و هم برای دیگران است.

دکتر امین صابری نیا افزود: همچنین توصیه اکید داریم که شادی خود را با وسایل پر خطر و محیط های ناامن از بین نبرند و تا حد امکان والدین با فرزندان همراه باشند.

رئیس اورژانس کشور تاکید کرد: در صورت دیدن افراد مشکوک حتما به نیروی انتظامی اطلاع داده شود تا بتوانند این روز را در امن ترین لحظات بگذرانند.

وی افزود:از تمامی افرادی که با وسایل محترقه دچار سوختگی می شوند توصیه اکید داریم که با مواد شیمیایی استفاده نکنند و محل را باآب سرد شستشو دهند.همچنین از ترکاندن تاول ها با دست آلوده بپرهیزند و با 115در صورت خطر و مشکلات قرار گرفتن در برابر مواد محترقه تماس بگیرند.

دکتر صابری نیا در خصوص تمهیدات انجام شده در این روز ، خاطر نشان کرد:در روز چهارشنبه سوری آمبولانس ها در مکانهایی که احتمال خطر بیشتر بوده است، آماده باش هستند .همچنین تیزرهای تبلیغاتی با همکاری وزارت بهداشت در جهت اطلاع رسانی جایگذاری شده است.از سوی دیگر بیمارستان ها نیز در حالت آماده باش قرار دارند.

 

 

گزارش :فرگل غفاری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا