مایکروسافت به دنبال جذب کاربران Evernote

با این حال، آفیس فقط هم ورد و اکسل نیست. نرم‌افزارهای دیگری هم در این بسته جای گرفته‌اند؛ نرم‌افزارهایی مثل OneNote که برخلاف همان ورد و اکسل، اصولا کسی از آن استفاده نمی‌کند.

در همین راستا هم مایکروسافت تصمیم گرفته تا کاربران OneNote را با استفاده از ابزاری جدید بیشتر کند. ابزار جدید مایکروسافت، به کاربران فعلی Evernote می‌گوید که می‌توانند تمام نوت‌های‌شان را به راحتی به OneNote انتقال دهند.

مایکروسافت به رایگان بودن کامل تمام سرویس‌های OneNote اشاره می‌کند.

در حال حاضر، نرم‌افزار مایکروسافت فقط روی کامپیوترهای ویندوزی کار می‌کند؛ اما پس از اینکه نوت‌ها را انتقال دادید، می‌توانید آن‌ها روی تمام دستگاه‌های‌تان ببینید. مایکروسافت می‌گوید که مشغول کار روی یک نسخه‌ی OS X هم است.

MS One Note 1 (1)

مایکروسافت هم‌چنین جدولی ساخته است که قابلیت‌های OneNote و Evernote‌ را در کنار هم قرار می‌دهد. مایکروسافت برای مثال در این جدول به رایگان بودن کامل تمام سرویس‌های OneNote اشاره می‌کند. در حالی که برای استفاده‌ی کامل از Evernote‌ باید سالانه حق اشتراک پرداخت کنید.

Evernote Comparision

در نهایت، هر کدام از این دو نرم‌افزار، بدی‌ها و خوبی‌ها خودشان را دارند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به یکی از آن‌ها عادت نکرده‌اید، هر دو را تست کنید و در نهایت از بین Evernote و OneNote یکی را انتخاب کنید. هر دو نرم‌افزار کارتان را راه می‌اندازند.

منبع:دیجی کالا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا