گزارش ویدیویی از تصادف خودروی بدون راننده گوگل

خودروهای بدون راننده هنوز دارای مشکلات بسیار زیادی هستند و کسی نمی تواند این موضوع را به سادگی تکذیب کند و بدون شک تا زمان رفع نشدن این مشکلات نمی توان انتظار داشت که این خودروها در سطح گسترده مورد استفاده قرار بگیرند. با این وجود شرکت گوگل یکی از نخستین شرکت هایی است که اقدام به استفاده از نمونه هایی از این خودروها در جاده ها کرده است.

شرکت گوگل این تصادف را یک سو تفاهم خوانده است و آن نمونه ای از تصادفات عادی یاد شده که یکی از بخش های طبیعی رانندگی است، دانسته است.

ماه گذشته، یکی از خودروهای بدون راننده گوگل با یک اتوبوس تصادف کرد و کمپانی یاد شده نیز مسئولیت این تصادف را بر عهده گرفت. شرکت گوگل این تصادف را یک سو تفاهم خوانده است و آن نمونه ای از تصادفات عادی یاد شده که یکی از بخش های طبیعی رانندگی است، دانسته است. اما طبیعی جلوه دادن این تصادف توسط گوگل نگرانی ها در زمینه ورود این خودروها به خیابان ها و حوادث احتمالی ایجاد شده توسط آنها را کاهش نخواهد داد.

در ادامه می توانید به فیلم تصادف یاد شده از زاویه دید دوربین اتوبوس یاد شده دسترسی داشته باشید. شایان ذکر است که خودروی گوگل، تویوتایی است که در اوایل فیلم در سمت راست تصویر مشاهده می کنید.

منبع: gizmodo

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

http://www.gizmodo.co.uk/2016/03/heres-the-video-of-googles-self-driving-car-crashing-into-a-bus/

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا