حمل مشعل بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو را با کیفیت ۸K خواهید دید!

سرویس پخش بازی های المپیک 2016 ریو، سال گذشته اعلام کرده بود که در المپیک آینده، حمل مشعل بازی های المپیک را به جای کیفیت 4K با کیفیت 8K پخش خواهد کرد.

اکنون سرویس پخش بازی های المپیک 2016 ریو، اعلام کرده است که برای پوشش تصویری مراسم و بازی های المپیک، با یک شرکت ژاپنی همکاری خواهد کرد.

شرکت ژاپنی پخش کننده ی بازی های المپیک ریو، پذیرفته است که حدود 130 ساعت از بازی ها را با رزولیشن 7 هزار و 680 در 4 هزار و 320 و کیفیت 4K با 22.2 کانال فراگیر صوتی در ژاپن، پخش کند

البته کمپانی NHK اعلام کرده است که این کیفیت بستگی به کیفیت تلویزیون های بینندگان دارد و براساس آن قابل تغییر است.

پوشش تصویری با کیفیت 8K از المپیک ریو، شامل پخش مراسم افتتاحیه و اختتامیه، پوشش برخی از رقابت ها از جمله جودو، بسکتبال، شنا و فوتبال می باشد.

البته سرویس پخش بازی های المپیک اعلام کرده است که در حال قطعی کردن همین شرایط برای پخش بازی های المپیک 2020 توکیو نیز می باشد.

البته در حال حاضر امکان دریافت چنین تصاویری برای بینندگان وجود ندارد، زیرا تلویزیون های خاصی برای دیدن تصاویر با چنین کیفیتی لازم می باشد، در حال حاضر بینندگان بازی های المپیک ریو تنها می توانند تصاویر را با وضوح 1080 پیکسل و با صدای فراگیر 5.1 ببینند و بشنوند.

البته سرویس پخش بازی های المپیک ریو اعلام کرده است که در حال ساخت کلیپ ها و ویدیوهای واقعیت مجازی قابل دسترس در سراسر جهان می باشد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از CES Magazine،این سرویس همچنین اعلام کرده است که تمام مراسم افتتاحیه و اختتامیه را به صورت VR پوشش می دهد و این تصاویر با تمامی دستگاه های VR موجود در دنیا سازگاری دارد. البته هنوز دقیقا مشخص نیست که سرویس پخش بازی ها، از چه روشی برای سازگاری ویدیوهای واقعیت مجازی با تمام مدل های هدست واقعیت مجازی استفاده خواهد کرد.

گرفتن تصاویر واقعیت مجازی و مشاهده ی آن ها بدون هدست واقعیت مجازی، به معنای داشتن تصاویر 360 درجه از بازی ها و مراسم های مختلف می باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا