فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی سلامت زنان

چهارمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان در روزهای  سی ام و سی و یکم اردیبهشت ماه سال 1394 به مدت دو روز در سالن همایش سینا و صدرا واقع در شهر شیراز ایران برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .

بسیاری از عوامل بیولوژیکی ، اجتماعی ، فرهنگی ، زیست محیطی و اقتصادی وضعیت سلامت زنان را تحت تأثیر قرار می دهد. از طرفی زنان نسبت به مردان به دلایل فیزیولوژیک همانند دوران بارداری ، شیردهی و نیز یائسگی شانس بیشتری برای ابتلا به بیماری ها و ناتوانی ها دارند لذا رویکردی مبتنی بر شواهد ، جهت مدیریت مسائل مرتبط با بهداشت باروری ، سلامت سالمندی بانوان ، کنترل بیماری های قابل انتقال و نیز بیماری های غیر قابل انتقال در آنها احساس می شود . بنابراین مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت اقدام به برگزاری این کنفرانس کرده است تا پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، پزشکان زنان ، روان شناسان ، متخصصان و کارشناسان این حوزه با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است. برخی از این عناوین که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت، عبارت اند از:

  • سلامت باروری
  • ارتقای سلامت
  • تغذیه
  • سالمندی سالم
  • رویکردهای روان شناختی
  • بیماری های واگیر و غیرواگیر
  • ورزش و سلامت زنان

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به صورت الکترونیکی به دبیرخانه کنفرانس ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند. آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تا تاریخ بیست و نهم اسفند ماه سال 1393 اعلام شده و تا تاریخ پنجم اردیبهشت ماه سال 1394 نتایج داوری خلاصه مقالات اعلام می شوند.

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی http://www.whc2015.ir/index.php/fa/  قابل دسترسی و مشاهده است .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا