ثبت خبر با دوربین های سه بعدی و فناوری حقیقت مجازی

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی چین، شن هوا ، خبرنگاران چینی از این پس برای انجام ماموریت های مختلف خود و پوشش رویداد های خبری به طور رسمی از فناوری های واقعیت مجازی virtual reality و دوربین های سه بعدی استفاده خواهند کرد.

خبرنگاران چینی از این پس برای انجام ماموریت های مختلف خود و پوشش رویداد های خبری به طور رسمی از فناوری های واقعیت مجازی virtual reality و دوربین های سه بعدی استفاده خواهند کرد.

این موضوع به عنوان یک اقدام بسیار مهم در حوزه ثبت خبر محسوب شده و در صورت اجرائی شدن این طرح ، کشور چین به عنوان کشور پیشرو در این حوزه شناخته خواهد شد.

 در مراسم ویژه ای که به این مناسبت در میدان مشهور تیانامین شهر پکن برگزار شد، از این تجهیزات جدید خبرنگاران رو نمائی شده و عنوان شد که همایش سالانه دو فصل یا Two sessions که با حضور مقامات عالی رتبه سیاسی و قانونگذارن این کشور برگزار خواهد شد، استفاده از این تجهیزات مدرن خبرنگاری طور رسمی آغاز خواهد شد.

گفتنی است در مراسم ویژه ای که به این مناسبت در روز سوم مارس برابر با سیزدهم اسفند ماه در شهر پکن برگزار شده بود ، چن جی ، خبرنگار ارشد خبرگزاری شین هوا به صورت نمادین از این فناوری رو نمائی کرد. این مراسم در تالار بزرگ مردم در شهر پکن برگزار شد.

منبع: xinhuanet

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا