مذاکره ۷ هیات مطرح بین‌المللی برای همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت

 ۷ هیات‌ علمی، پژوهشی و اقتصادی از ۳ قاره اروپا، آسیا و آفریقا برای بازدید از توانمندی‌ها و دستاوردهای پژوهشگاه صنعت نفت و مذاکره برای توسعه همکاری‌ها در بزرگترین مرکز تحقیقاتی خاور‌میانه، حضور پیدا کردند.

اولین گروه بین‌المللی مهمان در پژوهشگاه شرکت پترو اس ای (‌Petro SA) که شرکت ملی نفت آفریقای جنوبی به حساب می آید در این مجموعه حاضر شد. در ادامه نیز، ۳ شرکت کره‌ای اشنوس ( Oceanus)، کای تک ( KITECH) و شرکت گاز این کشور (CO Gas) با بازدید از پردیس‌های سه‌گانه پژوهشگاه صنعت نفت و مذاکره با مدیران ارشد این مرکز فناورانه، دومین گروه بین‌المللی از قاره آسیا بودند.

همچنین نمایندگان شرکت سی جی جی ( CGG) فرانسه به منظور آشنایی با طرح‌های آتی و جاری پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت از این مجموعه بازدید کردند.

در ادامه روزهای پرترافیک حضور شرکت‌های مطرح دنیا در مسیر پژوهشگاه صنعت نفت، قرار است شرکت طراز اول توتال فرانسه و آکر سالوشنز (Aker Solutions) نروژ که یکی از مهم‌ترین و قدرتمند‌ترین شرکت نفتی نروژ در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی، مشاوره و پیمانکاری صنایع نفت و گاز است به پژوهشگاه صنعت نفت بیایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا