تصمیم انسان ها، آینده محیط زیست را رقم می زند

کیمو تیلیکانین روز دوشنبه در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست گفت: از شرکت کنندگان در این نمایشگاه می خواهم که توجه ویژه ای به تعهدات پیمان و اصول نشست پاریس داشته باشند و طبق آن عمل کنند. 
وی تاکید کرد: در این نشست کشورها متعهد شدند با برنامه ریزی انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهند. 
وی گفت: تغییر نگرش ها و الگوهای رفتاری ما هزینه بر خواهد بود و تداوم رفتارهای گذشته هزینه بیشتری را بر محیط زیست تحمیل خواهد کرد بنابراین از بخش های اقتصادی و شرکت های خصوصی انتظارات زیادی داریم. 
وزیر محیط زیست فنلاند اظهارکرد: برای رسیدن به این هدف نیازمند تغییرات زیادی در بخش سرمایه گذاری، تامین مالی و تصمیم گیری های کلان هستیم. همچنین نیاز به همگرایی در بین بخش های مختلف وجود دارد. 
وی تاکید کرد: با اقتصاد پایدار و سرمایه گذاری هایی که اکنون برای محیط زیست و تغییر اقلیم انجام می دهیم قطعا در سال های آینده بازخورد و منافع بزرگی خواهد داشت. 
وی گفت: بسیار خوشحال هستم که برای اولین بار شرکت های ارشد فنلاند در نمایشگاه محیط زیست ایران حضور دارند و امیدوارم در روزهای آینده ارتباطات خوبی برقرار و ایده های نابی تبادل شود. 
وی گفت: در ماه مارس قرار داریم و آن زمانی از سال است که شاهد بیدار شدن طبیعت و پوشش جدیدی در محیط زیست هستیم بنابراین بیایید محیط زیست را پاس بداریم. 
به گزارش ایرنا، پانزدهیمن نمایشگاه بین المللی محیط زیست 10 تا 13 اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا