دوچرخه هوشمند اندرویدی با قابلیت پرتاب لیزر

 Le Super Bike(چه نام زیبایی!) توسط LeEco (قبلا LeTv) ساخته شده‌است. آن‌ها در کسب و کار گوشی‌های هوشمند و حتی دنیای دوچرخه‌های هوشمند نیز تازه‌کارند. این دوچرخه از اساس با یک آمارگیر تناسب اندام در درون ساخته شده‌است که با اندروید کار می‌کند. اگر ظاهر این دوچرخه به نظر شما زیاد آینده نگرانه نیست، باید بگویم این دوچرخه لیزر هم دارد!

این دوچرخه از فیبر کربن و تیتانیوم ساخته شده و چیزی که در بین دو دسته دوچرخه جا خوش کرده‌است، به‌نظر یک گوشی کوچک می‌رسد. این گوشی یک پوسته مخصوص دوچرخه را اجرا می‌کند. شما می‌توانید کارهای معمولی مثل تماس و ارسال پیام متنی را با این گوشی انجام دهید که ویژگی‌های جالب و جدید دیگری را به دوچرخه اضافه کرده‌است. نشان‌دادن مسیر راه و گرفتن فیلم هنگامی که در سفر هستید از این ویژگی‌ها هستند. سنسورهای روی دسته‌های دوچرخه، در هنگام دوچرخه‌سواری ضربان قلب شما را اندازه می‌گیرند.

حالا برای سرگرمی، در دسته‌های دوچرخه، چراغ‌های راهنما مانند آن چیزی که در ماشین‌ها قرار دارد، تهبیه شده و برروی دکمه روی دسته تپ کنید تا با چشمک‌زدن به بقیه بفهماند به کدام طرف می‌خواهید دور بزنید. شما همچنین دکمه‌هایی برروی دسته دوچرخه برای کنترل صدای موسیقی از گوشی پیدا می‌کنید. دلیل اصلی که شما این مقاله را می‌خوانید، لیزرها هستند. در شب، یک لیزر قرمز در راست و چپ شما روی زمین می‌درخشد. این کار برای این است که نشان دهد، دیگران تا چه اندازه به شما نزدیک شده‌اند و خطر تصادف رفع شود.

هم‌اکنون، Le Super Bike در چین با قیمت 800 دلار برای فروش گذاشته شده‌ است. آن‌ها قصد دارند این دوچرخه را بعدا در همین سال در آمریکا نیز برای فروش بگذارند.

 

 

 

منبع:خوارزمی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا