طراحی و ساخت سیستم ارتباط اولیا با مدرسه در زنجان

مهدی شجاعیان در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به چگونگی به‌ کارگیری سیستم ارتباط اولیا با مدرسه که برای اولین‌ بار در زنجان توسط شرکت فوق طراحی و ساخته شده است، اظهار کرد: برای اجرایی شدن این طرح تبلت‌هایی به‌صورت رایگان در اختیار معلمان مدارس قرار داده می‌شود و اطلاعاتی همچون حضور و غیاب دانش‌آموزان، ثبت نمرات، ثبت عملکرد و غیره به‌ صورت روزانه به والدین ارسال می‌شود.

وی افزود: والدین می‌توانند به سه صورت پیامک، اپلیکیشن و وب از این نرم‌افزار استفاده کنند که این نرم‌افزار می‌تواند موجب اطمینان والدین از وضعیت فرزندانشان در مدرسه شده و به نوعی موجب هوشمندسازی مدارس و اولیا شود.

شجاعیان در رابطه با مهم‌ترین نرم‌افزارهای تولید شده توسط جوانان متخصص این شرکت، تصریح کرد: بیشتر نرم‌افزارهایی که در این شرکت‌ها تولید می‌شوند به سفارش سازمان‌ها بوده است که قدمی در راستای الکترونیکی کردن سازمان‌ها و ادارات است.

وی در خصوص نرم‌افزار طراحی شده برای شرکت مخابرات نیز عنوان کرد: همچنین نرم‌افزار «هم کدی» به سفارش شرکت مخابرات ساخته شده و استقبال بی‌نظیری از آن به‌عمل آمده است. این نرم‌افزار در راستای تغییر پیش شماره‌ها در تلفن‌های ثابت ساخته شده و روش کار آن نیز به این صورت است که با نصب این نرم‌افزار برروی گوشی همراه، تمامی مخاطبان گوشی که با پیش شماره‌های قدیمی ذخیره شده‌اند بدون اطلاع خود فرد به‌روزرسانی می‌شوند و نیازی به تغییردستی ندارد و به صورت کاملا هوشمند عمل به‌روزرسانی را انجام می‌دهد.

این مهندس کامپیوتر خاطرنشان کرد: امروزه استفاده از نرم‌افزارها و برنامه‌های هوشمند که در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته است بسیار مورد توجه مردم قرارگرفته است و جدا از آسیب‌ها و تاثیراتی که داشته است، باعث گسترش ارتباطات و روابط اجتماعی در سطح وسیعی شده که اگر فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از این اپلیکیشن‌ها انجام شود، شاهد تغییرات بزرگی در این عرصه خواهیم بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا