تشکیل کنسرسیوم پژوهشی جهت مبارزه با پارکینسون

شرکت های آسترا زنکا ، آبوی ، بیوگن ، الی لیلی ، مرک شارپ ، دومه و یو سی بی به طور مشترک اعلام کردند که با مرکز پارکینسون بریتانیا در جهت بهبود این بیماری و تحقیقات و مراقبت از این بیماران همکاری خواهند کرد.

از جمله مهمترین اهداف پیش روی این مجموعه می توان به افزایش تعداد شرکت کنندگان در طرح های آزمایشی این پروژه نام برد که در حدود 70 درصد بیماران مبتلا به پارکینسون به درخواست این کنسرسیوم جهت شرکت در آزمایش های دارویی پاسخ مثبت دادند و تحت درمان دارویی قرار گرفتند .

به باور کارشناسان افزایش هزینه در بخش دارویی و روند رو به رشد بازار در خصوص تقاضا و عرضه محصولات دراین تصمیم گیری مشترک نقش به سزایی داشته و انگیزه اصلی  این شرکت ها برای همکاری با یکدیگر خواهد بود .

دکتر دایان استفن مدیر اجرایی این کنسرسیوم در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که همکاری بین بخش صنعت ، دانشگاه و سازمان های نظارتی در سراسر جهان در جهت نیل به اهداف بزرگتر و استفاده از تمام پتانسیل این سازمان ها است . او در ادامه تصریح کرد سرعت عمل این سازمان ها در این مورد خاص مشهود است و اعضای این کنسرسیوم با تمام توان سعی میکنند به اهداف مورد نظر نزدیک شوند .

این کنسرسیوم در اکتبر سال 2015 با هدف ایجاد ارتباط بین محققان و شرکت های داروسازی ایجاد شد . از جمله مهمترین اهداف پیش روی این مجموعه می توان به افزایش تعداد شرکت کنندگان در طرح های آزمایشی این پروژه نام برد که در حدود 70 درصد بیماران مبتلا به پارکینسون به درخواست این کنسرسیوم جهت شرکت در آزمایش های دارویی پاسخ مثبت دادند و تحت درمان دارویی قرار گرفتند .

منبع : UPI

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا