برگزاری اولین مسابقه تمرینی برنامه نویسی به صورت آنلاین

 اولین مسابقه تمرینی برنامه نویسی از مجموعه رویداد های مسابقات کدکاپ دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۱۵ اسفند سال جاری به صورت آنلاین و از طریق سایت رسمی مسابقات برگزار خواهد شد.برنامه نویسان و علاقه مندان به یادگیری برنامه نویسی می توانند با ثبت نام در این رویداد، در مسابقات تمرینی و همچنین شرکت در ادامه رویدادهای مربوط به مسابقات کدکاپ شرکت کنند.

در این مسابقات سوالات در سطح‌های مختلف از آسان به سخت سطح‌بندی شده‌اند و زمینه‌ پیشرفت مخاطبان با حل سوال‌های ساده و آمادگی برای سوال‌ها سخت فراهم شده است. کدکاپ شرایط را برای حضور کسانی که دانش برنامه‌نویسی‌شان کم بوده و می خواهند بر مهارت برنامه‌نویسی‌شان بیافزایند نیز فراهم می‌کند و آن‌ها را برای حضور در مسابقات بعدی و همچنین آمادگی برای محیط کاری برنامه‌نویسی آماده می‌کند.

در این مسابقات از زبان‌های Python, C, C , Java پشتیبانی می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند به وسیله‌ هر کدام از زبان های ذکر شده در مسابقات شرکت‌کنند. همچنین با توجه به اینکه این مسابقات از تعداد زیادی مسابقه تشکیل شده‌است، این امکان وجود دارد که برای هر مسابقه از هر چند زبان برنامه‌نویسی که لازم است استفاده کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا