رو نمائی از مدرن ترین تجهیزات هوائی جهان

کشور آسیائی سنگاپور در هفته جاری میزبان نمایشگاه بین المللی هوانوردی است . به گفته کارشناسان ؛ این نمایشگاه بر روند پیشرفت صنعت هوانوردی جهانی و تحولات آن متمرکز شده است.

بسیاری از شرکت های پیشرو و سازنده سیستم های هوائی ، بالگردها و هواپیما ها از سراسر جهان در این نمایشگاه حاضر شده و به ارائه جدیدترین محصولات خود پرداخته اند . یکی از دستگاه های مورد نمایش درآمده در این نمایشگاه ، جنگنده فالکون F16C/D از نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا بوده که در نوع خود از اهمیت بالایی بر خوردار است. 

گفتنی است بسیاری از شرکت های پیشرو و سازنده سیستم های هوائی ، بالگردها و هواپیما ها از سراسر جهان در این نمایشگاه حاضر شده و به ارائه جدیدترین محصولات خود پرداخته اند . یکی از دستگاه های مورد نمایش درآمده در این نمایشگاه ، جنگنده فالکون F16C/D از نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا بوده که در نوع خود از اهمیت بالایی بر خوردار است. 

 از دیگر شرکت کنندگانی که در چانگی مرکز نمایشگاه سنگاپور حضور داشته اند می توان شرکت های هواپیمایی چینی را نام برد که در غرفه تجاری نمایشگاه بین المللی هوایی شرکت کرده اند. در این نمایشگاه کشور کره جنوبی نیز به معرفی محصولات خود پرداخته و نمایشی آکروباتیک را از تیم آکروباتیک بلک ایگلز یا عقاب های سیاه  به اجرا گذاشته است.

هواپیمای جنگنده F-15SG و هلیکوپتر تهاجمی آپاچی AH-64D نیز از سوی نیروی هوایی سنگاپور معرفی شده اند و پروازی آکروباتیک را در طول نمایشگاه هوایی سنگاپور به نمایش در آورده اند.

منبع : شین هوا

ترجمه : احسان محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا