ثبت‌نام 3700 نفر متقاضی حضور در نخستین دوره المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی

 با توجه به اتمام زمان ثبت نام در نخستین دوره المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، در حدود 3700 نفر متقاضی برای حضوردر این المپیاد ثبت نام کردند که این آمار در مقایسه با برگزاری سایر المپیادها چشمگیر بوده است.

همزمان با راه اندازی وب سایت نخستین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی، ثبت نام از متقاضیان این المپیاد آغاز شد و در حدود 3 هزار و 700 نفربرای حضور در این المپیاد ثبت نام کردند.
با توجه به اتمام مراحل مستند سازی و ابلاغ دستورالعمل این المپیاد و همکاری مسوولان مرتبط در مرکز ملی استعدادهای درخشان، باشگاه پژوهشگران جوان، مرکز سنجش، اداره مدارس متوسطه و مرکز امور انفورماتیک وزارت آموزش و پرورش ثبت نام از متقاضیان حضور در نخستین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی آغاز می شود.
برای حضور این المپیاد که با حمایت آموزش و پرورش و نیز ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می شود باید اولیای دانش آموزان و مدیران مدارس کشور با استقبال از این آزمون نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر آن اقدام کنند.
این آزمون فاقد محدودیت معدل است و هر دو رشته علوم تجربی و ریاضی و فیزیک امکان شرکت در این آزمون را خواهند داشت.
پایگاه المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی معاونت علمی به آدرس isro.isti.ir راه اندازی شده است.
با توجه به این نکته که جلسات کمیته راهبردی المپیاد دانشجویی در حال حاضر درحال تشکیل است، اطلاعات بیش تر در رابطه با بخش دانشجویی المپیاد متعاقباً اعلام می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا