حضور در انجمن های علمی بهترین فرصت تمرین مدیریت برای دانشجویان است

 دکتر مالک نادری شامگاه یکشنبه در مراسم معرفی و تجلیل از انجمن های علمی دانشجویی برتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال تحصیلی 94-1393 اظهار کرد: دانشجویان با حضور در انجمن های علمی با کمترین هزینه، برنامه های بزرگی اجرا می کنند که فرصت طلایی برای آنها است و آینده ای موفقیت آمیز را برای آنها رقم می زند.
وی با توصیه دانشجویان به اینکه فعالیت ها و ایده های خود را دست کم نگیرند، خاطرنشان کرد: بسیاری از مسابقات دانشجویی ما که زمانی در سطح دانشکده و دانشگاه برگزار می شد، اکنون به رویدادهای علمی ملی و حتی بین المللی تبدیل شده است.
نادری ادامه داد: به عنوان مثال، رویداد ایده بازار برای اولین بار در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با یک مسابقه بسیار کوچک 'یک پرسش؛ یک ایده' رقم خورد و اکنون به یک برند ملی تبدیل شده و در بسیاری کشورها به عنوان یک رویداد نوآورانه، شناخته شده است.
وی به موفقیت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در سطح ملی طی چندسال اخیر اشاره کرد و گفت: در بسیاری حوزه ها همچون المپیادهای علمی که انجمن های علمی دانشجویی درگیر آن بودند، رتبه دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارتقا یافته و سال گذشته حتی از دانشگاه تهران پیشی گرفته است و با اختلاف اندکی پس از دانشگاه صنعتی شریف قرار دارد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم اظهار کرد: با وجود اینکه در المپیاد سال گذشته، بیشتر طراح های سوالات المپیاد علمی دانشجویی کشور از دانشگاه امیرکبیر نبودند، اما دانشجویان این دانشگاه در رشته های مختلف، رتبه های بسیار خوبی کسب کردند.
دکتر رضا صراف شیرازی به سابقه 60 ساله فعالیت دانشگاه صنعتی امیرکبیر اشاره و خاطرنشان کرد: دانشگاه پلی تکنیک (صنعتی امیرکبیر) پایه گذار بسیاری از رشته های کلیدی و مهم همچون هوافضا، مهندسی کشتی سازی، مهندسی پلیمر و مهندسی پزشکی در میان دانشگاه های کشور است.
به گزارش ایرنا،در مراسم معرفی و تجلیل از انجمن های علمی دانشجویی برتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، انجمن های علمی از دانشکده های مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی هوافضا و مهندسی پلیمر و رنگ بیشترین امتیاز را به دست آورده و به عنوان بهترین ها قدردانی شدند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا