30 بهمن آخرین مهلت ارسال مقاله به بیست و سومین کنگره نورولوژی ایران

به گزارش انجمن متخصصان مغز و اعصاب ایران، دکترامیررضا عظیمی دبیرعلمی بیست و سومین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران دراین باره گفت:این کنگره با هدف ارایه جدیدترین روش های تشخیصی و درمانی در حوزه بیماری های مغز و اعصاب بحث و بررسی خواهد شد.
وی افزود: با توجه به افزایش متوسط سن جامعه در آینده، ابتلا به بیماری های عروقی مغز در کشور رو به گسترش است و شاهد افزایش بیماری های مغز و اعصاب به ویژه MS در میان جوانان هستیم .
وی ادامه داد: همین شرایط توجه به بیماری های مغز و اعصاب را بیش از گذشته ضروری می سازد و برپایی کنگره های سالانه نورولوژی از سوی انجمن متخصصین مغز و اعصاب با توجه به همین رویکرد و در جهت اعتلای سطح علمی متخصصان مغز و اعصاب صورت می گیرد.
عظیمی ادامه داد: در بیست و سومین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران گروه های فوق تخصصی مغز و اعصاب در زمینه جدیدترین درمان های صرع و تشنج، بیماری های عصبی- عضلانی، سردرد، MS، اختلالات حرکتی مانند پارکینسون و اختلالات حافظه به خصوص آلزایمر مطالبی را ارایه کنند.
وی ادامه داد: همزمان با برپایی این کنگره، کارگاه هایی از سوی گروه های تخصصی فوق برگزار شود که برخی درمان ها مانند تزریق داروها به بیماران دچار اختلالات حرکتی و همچنین درمان های جدید سردرد و روش های تشخیصی جدید در بیماری های عصبی- عضلانی در آنها به متخصصان آموزش داده خواهد شد.
به گفته وی با توجه به ورود داروهای جدید مغز و اعصاب به بازار دارویی کشور در این کنگره، اطلاعات مربوط به درمان های دارویی نیز ارایه می شود.
دبیرعلمی بیست و سومین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران گفت :میهمانان خارجی در این کنگره شامل متخصصان مغز و اعصاب ایرانی مقیم خارج کشور و نیز پزشکان غیر ایرانی از کشورهای امریکا، آلمان، دانمارک و فرانسه هستند.
وی افزود: در کنار این کنگره، شرکت های دارویی فعال ایرانی و خارجی در حوزه تولید داروهای مغز و اعصاب حضور خواهند داشت که قرار است، محصولات جدید خود را برای درمان بیماری مختلف مغز و اعصاب ارایه کنند.
بیست و سومین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران از 21 تا 24 اردیبهشت ماه سال 95 در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا